De beste tracks van 2010...

JohnDoe36

Gedeactiveerd account
Lid sinds
3 Maart 2003
Berichten
3.917
2010 is bijna voorbij en dit jaar zijn er weer allemaal mooie tracks uitgekomen.

Welke track heeft jouw dit jaar verrast en waarom moet deze volgens jouw op no.1 staan?

1291826540-best.png

Kom maar op!​

Post je antwoord met voorbeeld doormiddel van youtube link, soundcloud etc.
Op 31dec zal ik alle tracks verzamelen en er een top25 van maken. :)
(als je 1 track te lastig vind om te kiezen mag je er ook meer posten)
 
Mijn eigen voorkeur gaat dit jaar naar Jamie Woon - Night Air

Heerlijk rustig nummer zonder veel poespas met een goeie dosis laag verwerkt tot een lekker klinkende mix. :okdan:
 
Super irritant liedje die Americano. Net zo'n early 90s ding met die hoge bliepjes :r
 
@champ: idd een mooi (voor mij onbekend) nummer! :okdan:
 
Daft Punk - Tron Legacy

Daft Punk - Tron Legacy

Op de valreep van het jaar. Komt aanmerkelijk beter tot zijn recht als je het hele album luistert.

 
En heel iets anders..

En heel iets anders..

Beste album voor mij dit jaar; de nieuwe Star one; Victims of the modern age.
Een project van Arjen Lucassen, het brein van o.a. Ayreon. Mooie mix van synths, symfo en metal.. :)



Het beste nummer van de plaat vind ik zelf "All ends here", beetje doom-achtig.
Kijk nu al uit naar 2011 met de nieuwe Blackfield, Opeth... en een album van Kayak!
 
Meen je dat nou?
Meer iets voor de cunttest..:)

Beetje kinderachtige opmerking, vind je ook niet? Respecteer andermans zijn muzieksmaak. Ik loop jouw post toch ook niet af te kraken? Wel grappig, de lyrics van het nummer gaat over mensen zoals jij.

Just enjoy the music!
 
Beetje kinderachtige opmerking, vind je ook niet? Respecteer andermans zijn muzieksmaak. Ik loop jouw post toch ook niet af te kraken? Wel grappig, de lyrics van het nummer gaat over mensen zoals jij.

Just enjoy the music!

joh..niet persoonlijk oppakken ;)
 
Haha oke sorry :W. Het valt me alleen op dat mensen op internet vaak alles afkraken.

Probleem is dat je elkaar niet kan zien als er iets gezegd wordt..dan kan het zijn dat iemand iets anders oppakt dan iets is bedoeld..
En ja internet kan ook wel hard zijn, vooral als iemand een stick met gevoelige documenten vindt :maffia:
 
Back
Top