Simba says hi

Origineel geplaatst door da goose
hey kipske !!

binnenkort zwaar aan de jembe op club kipfilet?
of gaan we mikadoeen of filmen van achter een boom of springen tussen kleine meisjes in de braskoer??

klinkt naar lol en een goede verstandhouding

welkom marlies
veel over je gehoord van jef en volgens mij ook een stukje muziek op de labtop van hem (staat me nog bij)
veel plezier met muziek maken
 
ik heb jarenlang altsax gespeelt .... die staat nog steeds braaf in zn standaard voor het geval ik m weer wil gebruiken... maar over mijn pc...Pentium IV/2,4Ghz, 1024 intern geheugen, werkt samen met een oxygen8 masterkeyboard en spirit absolute zero monitoren voor bij mn draaitafels (samen met twee SL-letjes en Numark mengpaneel) en Active monitors by Philips (MFB 544 gemodificeerd) voor de pc.
geluidskaart Terrartec(kel) 24/96KHz
Wat betreft de software: logic en cubase, ik ben nog zoekende wat het best voor me werkt.
dus kom maar op met die ideeen.
 
zoe? zoe als in: mijn ontmoeting met martijn en jilt en zoe twee jaar gelee bij de red bull music academy? waar ik zo heerlijk heb gegeten?
 
Origineel geplaatst door Yawgmoth
Syntforum: het Nederlandstalig forum waar we ieder vrouwelijk lid direct proberen weg te jagen middels de meest voor de handliggende dubbelzinnige opmerking.

Maar niet expres, hoor! ;)

Welkom hierzo!
 
Origineel geplaatst door Secret Simba
zoe? zoe als in: mijn ontmoeting met martijn en jilt en zoe twee jaar gelee bij de red bull music academy? waar ik zo heerlijk heb gegeten?

nou bijna jammer dat ikdat heb gemist:W dat lekkere eten
 
Origineel geplaatst door zoe
nou bijna jammer dat ikdat heb gemist:W dat lekkere eten

Of is die kleine van je zo zelfstandig dat die naar de RBA gaat? :D
 
Origineel geplaatst door Yawgmoth
Of is die kleine van je zo zelfstandig dat die naar de RBA gaat? :D

kleine? mn dwergpapegaai is idd niet groot, maar wat is RBA?
 
Origineel geplaatst door Secret Simba
kleine? mn dwergpapegaai is idd niet groot, maar wat is RBA?



red bull music academy

Met die kleine bedoelde ik trouwens het onderwerp van zoe's nickname, nl z'n dochter/
 
dag mevrouw...

u ken ik nog wel...:)

veel plezier hier!

uw flashmaster...:D
 
Origineel geplaatst door Yawgmoth
red bull music academy

Met die kleine bedoelde ik trouwens het onderwerp van zoe's nickname, nl z'n dochter/



ja het is n andere zoe, deze andere zoe is de zangeres die in een van jeffrey's (da goose) jeffed-tracks de sterretjes van de hemel zingt ;)
 
Origineel geplaatst door Secret Simba
ik heb jarenlang altsax gespeelt .... die staat nog steeds braaf in zn standaard voor het geval ik m weer wil gebruiken...

dat meen je nou toch echt ni,..
jazz, funk, blues spelen... & die toeter langs de kant laten staan ?!
:erm:
 
Back
Top