Maak een stukje Reggae / dub

Oei, lekker fout gaan moet ik toch ook eens durven. Ik luisterde vast ooit naar foute Nederwiet reggae ofzo. Daarstraks zag ik dit voorbijkomen en dook ik even in de oude doos toen ik even geen 70's rock maakte...

Shame, blame of fame! :-p

 
afgelopen kerst had ik alleen met mn synths doorgebracht
en lekker zitten mixen zonder eindeloos getafel en geleuter :okdan:
en dus wat dubjes opgenomen waarvan hier 3 stuks, die laatste ben ik nog niet mee klaar trouwens, en vond ik zelf de meest geslaagde
en excuus voor de iets te zware bassen van de eerste (beschik inmiddels over neutralere afluistering )
ik hoop dat jullie het wat vinden en de 3de bied dus nog ruimte voor verbetering, suggesties van harte welkom !





 
Hey hey :)

Ik heb ze alle drie beluisterd. Klonk prima, zeer goed.. Je hebt je goed geamuseerd met Kerst..

Nummertje 3 : prachtige schijf, maar ik zou het einde niet zo abrupt maken, maar er een lekkere outro aanbreien. Want het is jammer dat ie zo snel eindigt.

Veel succes ;)
 
de basis is mooi, maar persoonlijk zou ik die "fluittoon" wat layeren met een extra synth om het wat interessanter te maken, maar hij is al goed hoor ! :)
 
Oei, lekker fout gaan moet ik toch ook eens durven. Ik luisterde vast ooit naar foute Nederwiet reggae ofzo. Daarstraks zag ik dit voorbijkomen en dook ik even in de oude doos toen ik even geen 70's rock maakte...

Shame, blame of fame! :-p

Niet helemaal mijn straatje, maar wel errug tof gedaan!
 
Dub de winter uit

Dub de winter uit

De 1e bijdrage voor 2018 dan. Een minimal dub-reggea spinsel:mega:

 
Dope !!

Thx. Ben er eigenlijk best meer dan tevreden over. Denk dat ik de puntjes ff op de i zet en er een redelijk eind aan gaat breien. Vocals komen helaas van een sample cd. Probeer altijd tracks te maken zonder bestaande sample cd loops maar soms wil je gewoon wat vocals om je tracks op te leuken
 
Thx. Ben er eigenlijk best meer dan tevreden over. Denk dat ik de puntjes ff op de i zet en er een redelijk eind aan gaat breien. Vocals komen helaas van een sample cd. Probeer altijd tracks te maken zonder bestaande sample cd loops maar soms wil je gewoon wat vocals om je tracks op te leuken

Who CARE’s , klinkt toch goed .

Het is makkelijker om een paar sampel cd’s te bewaren met jamaicanen in je schuur .
Dan daadwerkelijk een aantal jamaicanen te bewaren in je schuur .
 
Back
Top