Stemmen - 'Maak een track van samples Contest'

Stemmen - 'Maak een track van samples Contest'


  • Totaal aantal stemmers
    26
  • Enquete gesloten .

KeyboardMaster

Ingeburgerd
Lid sinds
9 juni 2007
Berichten
96
Locatie
ZLD
Header.jpg


Mijn excuses voor het wat laat openen van deze thread, maar elke keer wanneer ik van plan was om deze te openen kwam er weer iets anders tussen.

Ik heb de balans opgemaakt en ik kwam op 14 inzendingen waar op gestemd kan worden. Gezien het al een tijd was geleden sinds de laatste sample contest plaats vond, geen onaardig aantal. Er kan gestemd worden in de bijbehorende poll die je hierboven ziet staan. Deze is redelijk fraude proof zo is mij verteld ;). Dat de beste mag winnen :mega:

Iedereen kan één keer stemmen. Stemmen kan tot 4 juni. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.

De inzendingen (om nog een keer te beluisteren):

1. Tragmadat

2. Eis-T

3. Lukast

4. Trigg

5. Vanballen

6. Dirtychris

7. Rauzi

8. MonoTron

9. Notch

10. LeBonTron

11. Scepticist

12. Fjoesz

13. M456

14. MarsMusica
 
Voor mezelf kiezen voelt niet goed, anderen moeten maar bepalen wat ze van mijn track vinden, dus ik heb gekozen voor Lukast.. Vette track!!
 
Overigens is iedereen vrij om tracks hier nog te bespreken of natuurlijk om je vote te ondersteunen met een korte verklaring. De andere thread is tenslotte op slot gegaan om verwarring te voorkomen :eureka:
 
mijn stem gaat naar Chris omdat hij een best fijne melodie heeft weten te maken uit die samples.
jammer dat je maar op 1 persoon mag stemmen, had graag Trag en Mono ook een punt gegeven...
 
Inderdaad jammer dat er maar 1 stem kan worden gegeven en niet drie met een punten systeem.

Trigg en Lukast liggen erg dicht bij elkaar, maar mijn stem gaat uit naar Lukast. Damn wat kickt die beat er lekker in in 't begin. En sowieso is die intro heerlijk duister!!! Well done!

Trigg zou bij mij op de 2e plaats komen, die track is ook heerlijk.
MarsMusica komt bij mij op de 3e plaats. Ook een lekkere funky track!!

Maar goed, 1 stem voor Lukast dus!
 
He getsie.. ik vind mn eigen track ook best lekker eigenlijk.. Maar blijkbaar kan het de anderen niet bekoren.. ;)
 
Ik kon niet kiezen guys, zoveel goede inzendingen !!!

Maar blijkbaar kan het de anderen niet bekoren.. ;)

hint ? hint ? ;)

vanBallen, JIJ heb mij stem gekregen ! :D

thx aan allen; heb paar uurtjes lekker zitten luisteren!
 
mijn stem gaat naar MarsMusica
was lekker wakker worden!!! :koffie:
 
Ik kon niet kiezen guys, zoveel goede inzendingen !!!



hint ? hint ? ;)

vanBallen, JIJ heb mij stem gekregen ! :D

thx aan allen; heb paar uurtjes lekker zitten luisteren!


Haha... Het was geen hint om mensen uit medelijden te laten stemmen.. Maar als je ze echt geluisterd hebt en die van mij fijn vond, dan heel erg bedankt!

:okdan:
 
Tja.. Zal ik nu maar uit medelijden op mezelf stemmen? :-P
 
op zich mooi dat alle nummers bij elkaar op 1 CDtje passen, we zitten nog zeker niet aan de 80 minuten met alle inzendingen bij elkaar. het lijkt me mooi om de volgorde van de uitslag de volgorde van de tracklist te maken van de CD.
 
het lijkt me mooi om de volgorde van de uitslag de volgorde van de tracklist te maken van de CD.
dat moet je juist niet doen, beste nummer op het einde is leuker :D voor de rest een beetje afwisselen,
1e nummer moet uiteraard wel een pakkertje zijn en daarna een beetje om en om qua quali...
 
mijn robot makker heeft mn stem gekregen

doet me denken aan knive hand chop. prima poep jeweet.
 
Behalve dat er eigenlijk geen track tussen zit die ik zonder meer oversla heb ik zitten twijfelen tussen Mono- en Lebontron, tussen de tronnen zeg maar dus:
Het is LeBon geworden want die is toch wel heel vet!
:okdan:

Zodra er een uitslag is houd ik mij aanbevolen voor een mix van dit alles, de volgorde hiervan lijkt mij meer een kwestie van passen en meten.
 
Back
Top