Funkomputer - My Shoes My Style

Ollie94

BOING BOEM CHACK
Lid sinds
3 november 2008
Berichten
159
Locatie
Belgie
Hallo
Na lang experimenteren besloot ik om er een gitarist bij te pakken. Na 2 sessies hadde we al een eerste track!



Het is echt op 2 dagen gemaakt en is ook nog niet helemaal af...

Zou nog wat tips willen om het allemaal net nog wat funkier te maken, met iets meer dynamiek. Laten we zeggen om het wat professioneler te laten klinken... Tips meer dan welkom!

Enjoy!

Ollie
 
Klinkt al best lekker funky vind ik...

Maar de zang zit er wat vreemd in.. misschien een effectje erover om het iets profier te laten klinken..

De tekst vind ik wel leuk.. De beat is ook wel fijn, maar mag wel wat rauwer.. hij is nu wat netjes en lief..

De gitaar is lekker..

Eigenlijk best een heel aangename track vind ik, maar er moet meer aandacht besteed worden aan de losse sounds (beat, basje etc..) om ze wat meer bijzonder te maken!
 
klinkt lekker maar idd die vocalen: daar moet echt nog wat mee. de closed hihat komt hier ook wat hard door, maar dat kan ook aan mijn afluistering liggen.
daarnaast mijn complimenten voor de synth solo! goed werk!
 
hallo
Dankuwel voor alle positieve commentaren! Ik ga inderdaad nog wat meer aandacht en variatie steken in de drums en bass. Ik denk dat ik misschien nog een subtiele funky clav in de strofes ga verwerken, en wat korte akkoorden enz...
De zang is inderdaad nog niet helemaal af.

Is er een specifiek effect waarmee ik de zang wat specialer kan laten klinken?

Voor de rest, danku voor alle complimenten!
 
Leuke track. Vind 't effect op de stem, waar de comment staat, niet mooi.
Beetje ....

Het g*y effect erop was ook de bedoeling om zo te klinke! Alles voor de funk! :D
 
Een leuk begin....maar ik vind het dj miker g en mc sven gehalte hoog....en de synth solo is zo vals als wat.
 
Back
Top