Nieuwe behringer mixers

http://www.behringer.de/EN/Products/XL3200.aspx

attachment.php
 

Attachments

  • XL3200_P0774_Left_XL.jpg
    XL3200_P0774_Left_XL.jpg
    200 KB · Bekeken: 65
Niet alleen Midas maar ook Mackie, Allen & heath en Soundcraft zijn hier als inspiratiebron gebruikt lijkt me.

Beetje gemiste kans dat er geen mini VU per kanaal zit.
 
als ie dan ook net zo klinkt, met z'n british eq,
dan is een slordige € 900 nix teveel !

:mega:
 
Risicospreiding haha !
Er is altijd wel 1 kanaal wat het doet.

[edit]Sjeuses 950 euro staat er !!!
Dat kan toch niet ???
 
Hoe doen ze dat eigenlijk.
Ik weet dat ze van meer dingen een kopie hebben gemaakt.
Bijv Genelec 1030's, hoe komen ze daar mee weg ?
 
Ik weet niet of er patent op het uiterlijk staat. Daarnaast weten mensen ook dat genelec, soundcraft en behringer niet te vergelijken zijn.
Wat ik wel vreemd vind, Duitsland is het land van de kwaliteit. Maar kwaliteits mengpanelen komen er niet vandaan, of is er nog een ander duits merk?
 
Toch heeft dat behringer wel wat, omdat het van die goedkope bende is vind je het ook niet erg als het stuk gaat.

Ik heb op zich niks tegen Behringer, maar het idee om al je mooie dure synths daar uiteindelijk doorheen te duwen maakt me nerveus.
 
Nou, zoals met bijna alles wordt de kwaliteit bepaald door de zwakste schakel. En die zwakste schakel zet ik het liefste niet helemaal achter in de keten.
 
Wat ik wel vreemd vind, Duitsland is het land van de kwaliteit. Maar kwaliteits mengpanelen komen er niet vandaan, of is er nog een ander duits merk?

Al dat Behringer spul wordt al ongeveer 10 jaar in azië in mekaar geplakt voor ze, de tijd van duitse makelij zijn ze al lang voorbij (behringer edison bv, of de eerste composers).
 
Back
Top