Nieuwe 12 Bit sampler van Sonicware

Ik heb vaak op het punt gestaan om de producten van Sonicware te kopen. Vooral de 12 bit LoFi, toch niet gedaan maar daar komt wellicht verandering in!
Deze Sampler is redelijk uniek in deze tijd te noemen. Het is beperkt tot opname op lage sampling frequenties van 12 kHz of 24 kHz. Bovendien beschikte het over een speciale 12-bits modus die is ontworpen om het iconische geluid na te bootsen dat doet denken aan legendarische samplers uit de late jaren '80. Met slechts +- 4 seconden opnametijd per sample.

Zover ik weet zijn er nu de Rossum Assimil-8-or en van Sonicware LoFi 12. De Rossum is Eurorack formaat en vrij prijzig. De LoFi 12 heeft al meerdere keren in mijn winkelwagen gestaan...
Gaat het nu gebeuren, ga ik de Lofi 12 XT wel echt bestellen!? Grote kans! Bekijk het vershil tussen de Lofi 12 en de Lofi 12 XT

Screenshot 2023-12-07 at 11.05.54.png


Screenshot 2023-12-07 at 11.04.13.png


Hier meer info en kickstart support!
 
Toch wel een beetje appels met peren vergelijken. De reguliere prijs zal waarschijnlijk ook aardig hoger zijn, in vergelijking met de Liven Lofi-12 die nu bv. bij Thomann 279 euro kost. Aannemelijk dat de reguliere prijs, na Kickstarter, ongeveer hetzelfde gaat worden als de Smpltrek van 499 euro.
 
Goede opmerking! Het ging mij voornamelijk om de 12 bit dus hierbij de XT vs de SmplTrek:.
 

Attachments

  • IMG_3969.jpeg
    IMG_3969.jpeg
    283,5 KB · Bekeken: 59
  • IMG_3970.jpeg
    IMG_3970.jpeg
    136,1 KB · Bekeken: 57
Die is nog beschikbaar op Kickstarter voor $389? Als je belangstelling hebt, dat scheelt in vergelijking met wat waarschijnlijk later de reguliere prijs gaat worden. Is op dit moment ca. 360 euro, niet gek. De vraag is wel of er nog andere kosten bijkomen.
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top