Over Boss BR8

phochos

Berliner School Member
Lid sinds
12 februari 2003
Berichten
10.105
Locatie
Den Haag
Ik bezit nu alweer enkele jaren een Boss BR8 digitale recorder. Wat ik mij afvraag is hoeveel mensen er eigenlijk zo'n apparaat bezitten en hoe men over dit apparaat denkt. Verder zou ik graag willen weten of er i.p.v. de 100MB Zipdisks ook 250 MB Zipdisks in kunnen.:walker:
 
Maar misschien kan je hem 'modden', het zou best kunnen dat je die interne zip-drive kan vervangen door een 250 Mb exemplaar?
 
ik heb hem heel kort gebruikt totdat ik een 24kan mengtafel in mn bezit kreeg een toen een fostex 8track kocht.
ik gebruik hem nu alleen nog heel soms om mn gitaar te stemmen, dus als iemand toevallig intresse heeft om er een over te nemen laat het me weten!
verder een heel volledig apparaatje: ideaal voor de solo(gitaar)artiest
 
Boss BR8

Boss BR8

Origineel geplaatst door korgkonijn
ik heb hem heel kort gebruikt totdat ik een 24kan mengtafel in mn bezit kreeg een toen een fostex 8track kocht.
ik gebruik hem nu alleen nog heel soms om mn gitaar te stemmen, dus als iemand toevallig intresse heeft om er een over te nemen laat het me weten!
verder een heel volledig apparaatje: ideaal voor de solo(gitaar)artiest

En niet alleen voor de gitarist, zeker ook voor de toetsenist (8 sporen mono of vier sporen stereo opneembaar + ingebouwde effectprocessor):halleluja
 
Back
Top