Mijn studio annex crib XVI

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Zou ik eens langs mogen komen om te kijken als t af is coolrunnings? Ik woon in Gallway en die studio van je komt nog steeds voorbij in mn dromen. *insert bloossmiley*
Durf te lezen mensen, hij is pas naar Belgie verhuist.

@Document1: Je bent welkom de volgende keer dat je in Belgie bent :)

Ik heb ook net m'n profiel aangepast om verdere verwarring te voorkomen.

Mvg.

CoolRunning
 
haha, daar hou ik je aan :okdan: Kan even niet het usbkabeltje voor mn camera vinden, sorry boelie. :(
 
Ik word enkel jaloers als ik dit topic bekijk, zucht.. ik werk me kapot en ik heb nog amper iets

Het is natuurlijk leuk, al die studio's, maar je moet je er niet blind op staren. Uiteindelijk gaat het om je eigen creativiteit en dus wat je doet met de spullen die je hebt. Een dikke studio is uiteraard geen garantie voor dikke tracks... en wat CoolRunning ook al zegt, het kost vaak gewoon tijd en opoffering om een leuke verzameling spullen op te bouwen.

Heb geduld en gebruik wat je hebt staan to the max. Die uitbreiding van je apparatuur komt er echt wel, als je het graag wilt :)

Sorry voor het off topic gaan, nu maar weer foto's SVP 8)
 
Het is natuurlijk leuk, al die studio's, maar je moet je er niet blind op staren. Uiteindelijk gaat het om je eigen creativiteit en dus wat je doet met de spullen die je hebt. Een dikke studio is uiteraard geen garantie voor dikke tracks... en wat CoolRunning ook al zegt, het kost vaak gewoon tijd en opoffering om een leuke verzameling spullen op te bouwen.

Heb geduld en gebruik wat je hebt staan to the max. Die uitbreiding van je apparatuur komt er echt wel, als je het graag wilt :)

Sorry voor het off topic gaan, nu maar weer foto's SVP 8)

inderdaad, ik heb voldoende meuk om drie studio´s te vullen, maar heb nauwelijks ruimte ( ben nu een beetje aan het verbouwen, foto´s komen)
maar ik de praktijk neem ik erg veel dingen op met een rotte laptop, een soort van gemakzucht.
:mega:
 
inderdaad, ik heb voldoende meuk om drie studio´s te vullen, maar heb nauwelijks ruimte ( ben nu een beetje aan het verbouwen, foto´s komen)
maar ik de praktijk neem ik erg veel dingen op met een rotte laptop, een soort van gemakzucht.
:mega:

Tja, zo is het bij mij ook een beetje eigenlijk. Ik kan wel foto's gaan plaatsen, maar aangezien ik alleen een beetje jam, is het iedere keer weer anders, dan pak ik dit, dan dat...
 

Attachments

  • P1100828.jpg
    P1100828.jpg
    110,6 KB · Bekeken: 59
Tja, zo is het bij mij ook een beetje eigenlijk. Ik kan wel foto's gaan plaatsen, maar aangezien ik alleen een beetje jam, is het iedere keer weer anders, dan pak ik dit, dan dat...

Hee dit klinkt bekend... dure gear hoeft per definitie ook het beste te zijn. het gaat meer om hoe je het uit zoekt en wat bij elkaar past en er mee om weten te gaan.

@baars

als je prioriteit niet ligt bij het opnemen en verkopen maakt het niet echt uit dat het niet het beste is opgenomen. dat ligt het meer mij het bezig zijn en het maken van muziek zoals het hoort te zijn vind ik.
 
als je prioriteit niet ligt bij het opnemen en verkopen maakt het niet echt uit dat het niet het beste is opgenomen. dat ligt het meer mij het bezig zijn en het maken van muziek zoals het hoort te zijn vind ik.

:okdan:
 
Het is natuurlijk leuk, al die studio's, maar je moet je er niet blind op staren. Uiteindelijk gaat het om je eigen creativiteit en dus wat je doet met de spullen die je hebt. Een dikke studio is uiteraard geen garantie voor dikke tracks... en wat CoolRunning ook al zegt, het kost vaak gewoon tijd en opoffering om een leuke verzameling spullen op te bouwen.

Heb geduld en gebruik wat je hebt staan to the max. Die uitbreiding van je apparatuur komt er echt wel, als je het graag wilt :)

Sorry voor het off topic gaan, nu maar weer foto's SVP 8)

de meeste lullen hier hun tyd voorby
;-)))

muziekmaken hoomaar

kheb geen pixies new
iedereen kent mn shitzle al vandaar ;
 
@baars

als je prioriteit niet ligt bij het opnemen en verkopen maakt het niet echt uit dat het niet het beste is opgenomen. dat ligt het meer mij het bezig zijn en het maken van muziek zoals het hoort te zijn vind ik.

dat ligt het wel, de prioriteit, qua opnemen en verkopen.
maar ik neem de wat meer pro dingen altijd ergens anders op.

zodoende dat de thuisstudio,of wat er dan voor door moet gaan, een beetje een verloren geheel is, voor nu dan.

maar om professioneel opnames te maken, en dingen te verkopen, heb je echt geen complete, met hele dure dingen gevulde, studio nodig.
hoewel, het maakt de dingen soms wel makkelijker.
zie onderstaande liinkjes ( the luminol, cinnamon air, ..)
:mega:
 
dat ziet eruit als een schuur? is het daar niet vochtig?


dat valt wel mee, je moet het natuurlijk wel warmstoken als het koud is, er zit cv in.
en natuurlijk ventileren als het warm is.


Hangt de woonboot scheeft?

Yep, nog effe en ik moet hozen.

:koffie:
 
Nog midden in de verbouwing, maar het idee mag duidelijk zijn.

Noppenschuim moet nog op de juiste mirrorpoints komen (ligt nu tijdelijk even achter de monitors), en in de rechterhoek wil ik een basstrap gaan plaatsen, ivm monitor in de hoek (en die dus een andere basrespons geeft dan de linker monitor)

Foto's zijn erg low quality, waardoor de kleuren niet echt mooi overkomen (en het gewoon erg blurry is) ;)

Zal als alles afgewerkt is eens mooiere (sfeer)foto's posten.
 

Attachments

  • 2010-08-13_19-14-27_257_Haarlem.jpg
    2010-08-13_19-14-27_257_Haarlem.jpg
    91,1 KB · Bekeken: 56
  • 2010-08-13_19-14-45_855_Haarlem.jpg
    2010-08-13_19-14-45_855_Haarlem.jpg
    104,3 KB · Bekeken: 52
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top