Mijn studio annex crib XVI

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
...Maar één dag later alsnog moeten verkopen.

Het zijn mijn zaken niet dus ik moei me er niet mee en verwacht ook geen antwoord als je er verder niet op in wil gaan, maar retorisch stel ik me dan toch de vraag of er echt geen manier is waarop je zelfs maar een paar honderd euro reserve in kan bouwen? Dan moet je niet telkens wanneer een pak melk overtijd is een net gekochte synth weer verkopen.

Soms zitten dingetjes extra tegen en dat is helaas nu ook weer het geval. Ik had gehoopt dat ik het kon uitzingen tot mijn spaarloon werd vrijgegeven (15 september a.s.) maar dat red ik dus gewoon niet, daarom weer wat in de aanbieding.

Phochos
 
studio is in 1 jaar tijd flink veranderd. Dus het is weer tijd voor nieuwe foto's.
 

Attachments

  • DCP_5269.jpg
    DCP_5269.jpg
    136,7 KB · Bekeken: 55
  • DCP_5271.jpg
    DCP_5271.jpg
    118,8 KB · Bekeken: 52
Mooie setup, ik heb een zwak voor zolderkamers, let wel op met die neovo monitor, die begeven het na 4 jaar.

haha ik heb hem al 5 jaar:P de vorige was binnen de garantie kapot gegaan(na 2 maanden ofzo:P) dus kreeg meteen een volledig nieuwe. Als hij kapot gaat komen er 2 nieuwe in.
 
Soms zitten dingetjes extra tegen en dat is helaas nu ook weer het geval. Ik had gehoopt dat ik het kon uitzingen tot mijn spaarloon werd vrijgegeven (15 september a.s.) maar dat red ik dus gewoon niet, daarom weer wat in de aanbieding.

Phochos

Maar ik probeer zoveel mogelijk te kunnen behouden.

Phochos
 
tijdelijke fun studio

attachment.php

de industriële heiligdommen
als er nog een sq-10 bij zat zit je helemaal in de industriële hemel
de sq-10/ms-10 voor distorted biets en de ms-20 voor zieke industriële sounds :{ :halleluja
 
Gert, Er stond net een MS20 voor 1000 euro hier op het forum. Is net weg, maar op zich tegenwoordig een nette prijs. Op MP gaan ze al richting de 1200 en ebay, nah ja, laat ebay maar zitten, dat gaat al tijdens nergens meer over.

Zo hoop ik z.s.m. een SQ-10 tegen te komen in NL/BE/DE, maar ook dat is niet zo makkelijk. De prijzen op ebay gaan ook voor de SQ10 nergens meer over.

En idd Onrust, dit piept en kraakt heerlijk zo. Vooral met heerlijke 3 osc detune to the max geluiden met ritmische s/h filter tweaks. Ik heb maar ff wat kabels geknipt en er enkel naar dubbel mono van gemaakt. Altijd handig :D
 
ik mag geen biertjes drinken op mn slaapkamer van mn moeder....

Ik WIL dat niet eens... :erm:


Doe ik wel beneden of in m'n studiootje :D
 
Met alleen nog de Roland MC303 in het verschiet en de laatste opruimingsactie, is dit de W.A.H.-studio zoals hij nu is.

Phochos
 

Attachments

  • studioseptember 3.jpg
    studioseptember 3.jpg
    130,9 KB · Bekeken: 54
Met alleen nog de Roland MC303 in het verschiet en de laatste opruimingsactie, is dit de W.A.H.-studio zoals hij nu is.

Phochos

Krijg je geen last van feedback met die microfoon precies zo tussen die speakers?
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top