Mijn studio annex crib XVI

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Mijn homestudio crib..;)

De MPC staat er ietwat verloren bij, maar die wisselt met de G4 die nu bovenop mijn S950 staat..

is dat gewoon je woonkamer?
 
Motif ES verkocht, Novation 61 mk2 in voor de plaats aangeschaft. Geweldig uitgebreide controller, zeer over te spreken, enkel de aanslag van het keyboard is nog even wennen. Ben nu helemaal over op softsynths (icm Cubase) De geluidskaart is een focusrite LE. wellicht later een andere voor een net iets betere latency, maar aantal I/O voldoet.
img0212vp.jpg

lekker en net setje hihi
je hebt de schroevedraaier al klaar staan ..
 
hier mijn fijne kribbe:D

vette byna modulaire set heb youtube filmpies gezien van gasten die met budget sound doosjes en 4n moogie fx egt vette dingen maakten ook leuk

veel planten nog betert hehe:okdan:
kawai=ook zekers top
 
Mijn homestudio crib..;)

De MPC staat er ietwat verloren bij, maar die wisselt met de G4 die nu bovenop mijn S950 staat..

woonkamer blijft toch de plek waarje de meeste tyd doorbrengt ..
heb nu ook een pc met veeeel software en mn z1 naast mn bank staan
lkkr voetballe kaikuh/beetje dingentjes ..verzinne ..vanaf de bank

kweet lui ..
ach
 
Mag ik met je trouwen cdk?
Of in ieder geval bij je komen wonen?
Ik kan goed koken en schoonmaken. Verder laat ik de hond wel uit en ik geef ik de parkietjes eten.

Ik denk dat mijn vriendin dat niet zo'n goed idee vindt..:P overigens houdt ook zij van af en toe knoppen draaien..:D

is dat gewoon je woonkamer?

Jups

gezellig rommeltje wel

Het moet vooral 'cosy' blijven met een huiselijk sfeertje.

woonkamer blijft toch de plek waarje de meeste tyd doorbrengt ..

De woonkamer blijft een ideale plek als de situatie het toelaat (huisdieren, kids, vrouw/partner). En om deze prachtige gear in een aftands hobbykamertje te proppen vind ik gear-onwaardig. Maar zoals ik al zei, zolang de situatie het toelaat is dit een ideale oplossing. Btw R-ond, dit is een van de weinige posts waarin ik een keer wijs word van jouw zinsbouw..;)
 
en de kribbe toen de bus nog het huis was ook fijn studio op zonneenergie en via de autoradio met ab en vier vette speakerts
 

Attachments

  • DSC02717.jpg
    DSC02717.jpg
    159,6 KB · Bekeken: 55
Heheh.. weer vette foto's als je 'n tijdje niet hier bent.

Maaruuuuh, liever geen bed foto's meer. M'n vriendin trekt die shit niet.
 
Ja natuurlijk is dat bij mij, anders zou ik het toch niet posten :D

het is toch ook de "Mijn studio annex crib-draad"

Maar omdat jij vroeg "is dat die van jou?" dacht ik dat jij op iets specifieks doelde op de foto zelf.

Maar je klinkt nogal verbaast?
 
Leuk RSB, je hebt zowat alles wat ik ook heb:

605, JX3P met programmer, Juno6 (heb ik niet meer). Leuke set!

Ik heb er wel een aparte kamer voor toegewezen gekregen. ;)
 
Jep. Maschine staat in de veranda met mijn iMac, krk's en platenspeler etc. Waardoor ik in de woonkamer muziek zit te maken op mijn oude telefunken speakers. Heerlijk!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top