JRD - NOISE [Hardcore Demo]

Wat je in het midden hebt gemaakt klinkt goed, mischien ook mooi als je hiervan iets als intro gebruikt, duurt het nummer langer en heb je niet meteen die volle laag in je oren, soort van opbouw.
Voor de rest vind ik het wel goed klinken.
 
Wat je in het midden hebt gemaakt klinkt goed, mischien ook mooi als je hiervan iets als intro gebruikt, duurt het nummer langer en heb je niet meteen die volle laag in je oren, soort van opbouw.
Voor de rest vind ik het wel goed klinken.


ja dat is opzich wel weer een goed idee ja
ik zou is kijken of ik zoiets kan maken ja
maar in iedergeval thnx :)
 
Het gedeelte halverwege kan wel wat leuks worden, daar zou ik meer mee doen, dus niet alleen gebruiken als intro zoals al voorgesteld. De vocal sample zou ik er uit halen, die vind ik om eerlijk te zijn een beetje sneu. ;) Wil je deze er toch in laten, dan in ieder geval het volume iets naar beneden en iets minder galm. De zangstemmen vind ik niet zo goed in het nummer passen, ze "vloeken" wat bij de rest van de muziek. De roffels lopen niet zo lekker in het nummer naar mijn mening, misschien wat minder gebruiken en beter positioneren in het nummer. Hopelijk heb je er wat aan. ;)
 
Goeie shit :okdan:....misschien dat je die vocal nog iets meer kan laten schreeuwen...of een filtertje er over??

Waarmee heb je het nummer gemaakt??
 
Back
Top