Aankondigingen genoQs machines

genoQs machines heeft in een nieuwsbrief wat nieuwe aankondigingen gedaan:

Dear all,

We hope you all enjoy the summer!

Once again, we'd like to share with you some good news,
interesting things and lots of ice cream on top!

1. Octopus - The Shell launching
2. Octopus - Lion Head launching
3. Nemo - Black Sea launching
4. Operating System v1.62

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

1. Octopus - The Shell
Announced at Musikmesse 2009 for July 1st, 2009, The Shell is ready for order on our web site or from your genoQs dealer.
The Shell combines industrial-strength materials, no-compromise engineering and the world's most sought after sequencer
in a road case, which by the way will also turn your studio into something similar to a time machine. You probably know what we mean.
Check out the picturebook and convince yourself:
www.genoqs.com/downloads/PB_Octopus_TheShell.pdf

2. Octopus - Lion Head
One day we asked our woodmaker to build a sequel for our successful and limited Octopus Legacy line. And wow - he did..
We were stunned by the looks of the massive pear wood mounting black anodized panels - Lion Head was born!
The classic Octopus form factor, with a fresh and natural color twist - available now!
See the new compiled picture book featuring the full Octopus line, to be found here:
www.genoqs.com/downloads/PB_Octopus_Impressions.pdf

3. Nemo Black Sea - Limited Edition (25)
Exactly one year ago we unleashed Nemo! To celebrate this success we thought there is no better time than now to announce the
limited edition Nemo Black Sea: Black casing, black painted panels, white painted lettering and blue/yellow/purple LEDs.
Available for order now, Nemo Black Sea is limited to 25 machines world wide! Secure yours on our order page now.
Once you've done that, you may check out the picturebook as well (spoil danger!)
www.genoqs.com/downloads/PB_Nemo_BlackSea.pdf

4. Operating System v1.62 for Octopus and Nemo
New life is new soul - so we built some fresh bytes to go with the new hardware!
The operating system v1.62 injects new features and soul into the machines and comes pre-installed on all machines of the new series.
Of course, all operating machines out there will benefit as well - the OS update will be made available shortly in our service area.
To get the full picture of what is new and important in the new OS follow the link below:
www.genoqs.com/downloads/OCT_OS_Release_Notes_162.pdf


Gabriel Seher
-----------------------
www.genoqs.net


14xnebl.jpg
 
Last edited by a moderator:
En de prijzen:
1. Octopus - The Shell launching (2.599 euro)
2. Octopus - Lion Head launching (2.599 euro)
3. Nemo - Black Sea launching (1.499 euro)
Hier worden er maar 25 van gemaakt.
In celebration of Nemo's 1 year anniversary we proudly present Nemo - "Black Sea". This is a limited edition Nemo (25 units) that feature the same technical traits as Nemo, but it comes in an entirely black enclosure: deep black painted panels, white painted lettering and a night-black body. We are quite confident that this is a collector's classic already today.
 
wat ik me afvraag, zijn er ook niet pro-muzikanten (ik wil zeggen: die er niet hun brood mee hoeven te verdienen) die zoveel geld durven neerleggen voor zulke gear ?
Zou er niet graag mee getrouwd zijn...

Kan er iemand een ruwe schatting maken van de productiekost van zo'n apparaat ?

(sorry als mijn vraag wat arrogant overkomt, wil gewoon bijleren)
 
Laatst gewijzigd:
ja..

wat kost een beetje nieuwe LCD TV, of PC, Of Playstation3 en een XBox? Laat staan een goede gitaar. Tis maar net wat je prioriteiten zijn. Zelf kijk ik geen TV..Koop liever een Nemo. Sterker nog. Heb al eentje. *D
 
die black sea Nemo moge ze houden trouwens. Ik zie graag een shell versie zonder ronde kantjes net als de octo.
 
prijzen zijn afhankelijk van; mogelijkheden van het apparaat, kwaliteit onderdelen, onderzoekskosten, productie aantal, logistiek en winstmarges voor de fabrikant/distribiteur/verkooppunt.

een fabrikant richt zich op een specifieke markt; lagere- (massaproductie), midden- (kwalitatieve massaproductie) of het hogere segment (high-end handgebouwd).

Iemand die ik ken heeft een octopus en is er zeer tevreden over.
 
wat ik me afvraag, zijn er ook niet pro-muzikanten (ik wil zeggen: die er niet hun brood mee hoeven te verdienen) die zoveel geld durven neerleggen voor zulke gear ?
Zou er niet graag mee getrouwd zijn...

ja..

wat kost een beetje nieuwe LCD TV, of PC, Of Playstation3 en een XBox? Laat staan een goede gitaar. Tis maar net wat je prioriteiten zijn. Zelf kijk ik geen TV..Koop liever een Nemo. Sterker nog. Heb al eentje. *D

+1.
heb dan wel geen nemo, maar vind het mooie producten dat spul van genoqs. mijn vriendin weet dat ik gek genoeg ben. sterker nog, die zit me nog wel eens op te naaien om het gewoon te doen als ik weer 's iets op het oog heb :okdan:
ik vind 1500e ook wel meevallen eigenlijk. net even iets meer dan een 808 :P
de rest van de inboedel is trouwens zo'n beetje gratis bij elkaar gescharreld :D
 
ja..

wat kost een beetje nieuwe LCD TV, of PC, Of Playstation3 en een XBox? Laat staan een goede gitaar. Tis maar net wat je prioriteiten zijn. Zelf kijk ik geen TV..Koop liever een Nemo. Sterker nog. Heb al eentje. *D

Kan je eens een filmpje maken om te laten zien hoe die Nemo werkt (er zijn wel filmpjes te vinden op YouTube, maar geen enkel filmpje laat duidelijk zien hoe je een song vanaf nul kan maken met de Nemo) ?
 
Dan moet je de filmpjes van de octopus even bekijken op youtube (Octopus basic demonstration) bijna identiek aan de nemo betreft programmeren, alleen minder tracks.
 
Back
Top