[track] Paradise test (vangelis geinspireerd)

Unic

El Musica
Lid sinds
3 Maart 2003
Berichten
2.987
Locatie
Nederland
Ben weer eens met wat nieuws bezig. Zoals dat gaat;)

Hij is nog in de wat rommelige fase (een aantal patterns aan elkaar geplakt) en mixtechnisch vind ik hem lastig.

Hoor graag eens wat commentaar ter opbouwing... of als het echt moet, ter afkraking natuurlijk. :D

Groetens Arnaud!
 

Attachments

  • AvB - Paradise test.mp3
    2,7 MB · Bekeken: 39
Ben weer eens met wat nieuws bezig. Zoals dat gaat;)

Hij is nog in de wat rommelige fase (een aantal patterns aan elkaar geplakt) en mixtechnisch vind ik hem lastig.

Hoor graag eens wat commentaar ter opbouwing... of als het echt moet, ter afkraking natuurlijk. :D

Groetens Arnaud!

Wow! Hij is prachtig! Goede mix tussen van die klassiek-achtige ambient soundje en dat Casio horloge alarm geluidje aan het begin! Die vocoder achtige sound doet het ook mooi.

Ik ga 'm snel nog een keer luisteren.

Voor de rest... Die hele hoge tonen staan misschien ietsje te hard, kan misschien 5% vanaf of zo, leidt een klein beetje af van de flow. En voor zo'n mooie rijke sound is de snelheid misschien iets te hoog maar da's ook maar een kwestie van smaak.

Ik ga nog maar een derde keer luisteren :)

Heb ook net een track gemaakt met klassieke muziek geluidjes erin (maar veel bombastischer en drukker), voor de helft is 't een dance track, voor de andere helft absoluut niet :D Ik heb 'm een half uurtje geleden gepost of zo. Als je ervoor in bent wil ik wel weten wat je van de mijne vindt :)
 
Back
Top