Scriptie UvT "Will the traditional music industry survive?"

BlackEyed

Als nieuwe Digitone op 24 & 25 nov € 500
Lid sinds
19 Maart 2005
Berichten
1.928
Locatie
Uithoorn
Beste mannen (en gelukkig een enkele vrouw, waar ik onlangs nog een Yamaha AN-200 voor m'n zoontje van heb mogen kopen), ik heb een wellicht wat ongebruikelijk verzoek. Ik studeer momenteel (ja dat kan zelfs als je 41 bent nog) aan de Universiteit van Tilburg voor de Master of Information Management. Een opleiding waar je leuke dingen leert over hoe je met IT je bedrijf succesvoller kunt maken.

Nou komt het, ik moet een scriptie schrijven. Ik heb als onderwerp dus gekozen: "Will the traditional music industry survive?" (overigens werk ik niet bij een platenmaatschappij, maar ben ik wel gefascineerd in de hele industrie daarom heen). Ik wil daar erg graag meningen van anderen over horen en het synthforum leek me daar een uitgelezen mogelijkheid voor (mods, cut me a little slack, please)!

Hieronder staat een aantal vragen, zou je die in je reply (via PB als je het te persoonlijk vindt om op het forum te zetten) willen kopieren en je antwoord onder de vragen willen typen. Sommige vragen zijn wat persoonlijk van aard, als je dat niet wilt (wat ik heel goed kan begrijpen), skip de vraag dan.

Alvast heel, heel erg dank voor je tijd en als je een PDF van de scriptie wilt, PB dan svp je mailadres, dan stuur ik 'm aan je toe!!

Wat is je leeftijd (10 - 14, 15 - 18, 18 - 25, 25 - 30, 30 - 40, 40 - 50, 50 - 99)?

Wat is de maximum prijs die je voor een fysieke CD wilt betalen?

Wat is de maximum prijs die je voor een download CD wilt betalen?

Hoeveel fysieke CD's heb je in 2008 gekocht?

Hoeveel download CD's heb je in 2008 gekocht (koop je alleen losse nummers, dan is 10 nummers 1 CD?

Hoeveel nummers heb je in 2008 via torrents binnen gehaald?

Welk percentage van die nummers heb je uiteindelijk alsnog betaald aangeschaft?

Maakt het je uit of je een fysieke CD hebt of een download, en waarom?