Wat zou je doen met.. 25 miljoen?!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

trigg

Brass Intelligence
Lid sinds
27 november 2002
Berichten
2.576
Locatie
Delft
10 juli staat de jackpot van de Staatsloterij op maarliefst 25 miljoen euro.

Wat zou jij doen... met 25 miljoen?
 
edit:

Huis kopen.
Een eigen bedrijf beginnen.
Wat aan vrienden schenken.
Wat naar een paar goede doelen doen.

Zoiets
 
mijn favoriete spullen lijstje in de praktijk brengen.
naast de standaad bekende vintage synths, huis, interieur, vakantie etc..... tsja......eh...... :D
 
Een hutje op de hei kopen hierzo in Ierland en die studio van Goldfrapp nadoen :D
 
Meer tijd voor muziek maken, ontslag nemen en een eigen zaak beginnen in wat dan ook (liefst iets in de muziekindustrie) en een dag of wat vrijwilligerswerk want dat gebeurd veel te weinig.

Owja...en ik zou op zeker een vrijstaande woning kopen.
 
Nou simpel

Naar Colorado verhuizen en de oude studio/landgoed van Kitaro kopen http://www.ericrutherford.com/522
552176_l_02.%20Sunset%20View%20032.jpg


a 1,7 miljoen $ dan is er nog 23,3 miljoen over voor een Twin Otter en landingsbaan...en dan is er nog wel 20 miljoen over...
 
hmja, ik zou ook een vrijstaand pand kopen en daar een enorm dikke studio in laten bouwen met de mooiste instrumenten, mics, acoustiek e.d.

daarbij zou ik dan top-muzikanten inhuren om allerlei dingen in te spelen voor eigen composities (hele strijk-ensembles bijvoorbeeld :P)

verder zou ik ergens een tentje gaan runnen waar coole live-acts en bands kunnen optreden..

is er dan nog geld over? dan geef ik nog het eea aan het WWF.
 
Een Hummer kopen om vervolgens dagelijks de slagboom aan de poort op mijn werk er uit te rijden.
Tot het moment dat ik de zak krijg.
Dan zien we wel verder :)
 
Een Hummer kopen om vervolgens dagelijks de slagboom aan de poort op mijn werk er uit te rijden.
Tot het moment dat ik de zak krijg.
Dan zien we wel verder :)


Whehehe, Meneer Mony-Poly u werkt hier al 2 jaar niet meer! :duivels:
 
Nog mooiere auto kopen.
Wat synths mogelijk
Het meeste op de bank vastzetten op verschillende rekeningen tegen hoge rente

M'n nieuwe huis af laten maken en inrichten of een ander huis nemen met een hele grote tuin en een halfpipe. Of een grachtenpand.

Wat goede doelen.

Kadootjes voor ouders en broer. Denk dat ik dan een huis koop voor broer.
 
Ik zou een nieuwe vrouw kopen misschien. Alhoewel die ouwe ook nog wel leuk is eigenlijk.
 
Een playmobil piratenschip kopen!
 
ik zou 50 miljoen raketjes kopen, of nee 500 miljoen kikkertjes...

of nee 250 miljoen kikkertjes en 250 miljoen banaantjes
 
Groot vrijstaand huis kopen.

Rest beleggen en lekker leven van de rente.
 
die Boiler-studio met jou beginnen gast :D

ik denk alleen dat we aan 2 miljoen niet genoeg hebben....
 
Een playmobil piratenschip kopen!

niet die nieuwe doen...niet mooi!


Wat ik zou doen.....
-miljoen of 10 vast en daar maandelijks de rente als 'salaris' van laten uitkeren.
- Vrouw van overtuigen dat ze kan stoppen of in elk geval kan minderen met werk
- Romeins huis laten bouwen met een riante ruimte voor m'n muziekzooi. zwembad klinkt ook wel fijn misschien.
- Cockpit voor Flight simulator
- Observatorium in mn achtertuin
- Uitbreiden van m'n bibliotheekje
- Vrienden/familie/goede doelen van 'leuke dingen' voorzien
- Een Fokker 50 huren om met wat synthforumleden naar de Messe te vliegen volgend jaar

lijkt me geen onaardig begin :)
 
Huizen kopen in azie, australie, zuid amerika, canada en wellicht nog meer en overal zo'n 4 a 6 maanden wonen, genieten, paar dagen per week vrijwilligerswerk doen en uiteraard overal een studio aan huis laten maken, met voldoende ruimte.

Waar dan ook een jaarlijks terugkerend festival geven met alle grote artiesten.

Oh ja en zoveel mogelijk stukken oerwoud opkopen waar ik een paar boomhutten kan bouwen (en evt een klein studiootje!)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top