Rvooh
Gepokt en gemazeld
Even mijn recente ervaring met hen (eind vorig jaar)..
Toestel met defect in garantie, support van fabrikant zegt dat het moet via de winkel gaan.
Contacteer Midi Amsterdam via mail, niet direct antwoord dus na 2 dagen eens gebeld.
De persoon was reeds op de hoogte, maar zei dat hij nog niet geantwoord had wegens sluitingsdag etc en vroeg me om de communicatie met fabrikant en factuurnummer door te geven (Als hij de mail reeds gelezen had kon hij dat toch direct vragen, afin..). Ik stuur direct alles door.
Dikke week later: geen antwoord. Ik mail beleefd nog eens of ik een antwoord mag verwachten. Direct erna een antwoord in de vorm van "dat hij aan de telefoon reeds gezegd heeft dat het toestel naar hem moet gestuurd worden".
Nuja, ik ga niet zomaar een synth van 2K+ versturen blind versturen zonder registratie naar een persoon/winkel die sketchy overkomt. De manier van communicatie en het feit dat ze een nieuw BTW nummer hebben kwam voor mij als een rode vlag over.
Direct erna geantwoord met de vraag om RMA formulier te krijgen.. Ze hebben nooit meer geantwoord.
Gelukkig is de fabrikant heel behulpzaam en hebben ze me alsnog rechtstreeks geholpen. Maar ik koop nooit van mn leven iets van die winkel als dat hun niveau van klantenservice is.
Toestel met defect in garantie, support van fabrikant zegt dat het moet via de winkel gaan.
Contacteer Midi Amsterdam via mail, niet direct antwoord dus na 2 dagen eens gebeld.
De persoon was reeds op de hoogte, maar zei dat hij nog niet geantwoord had wegens sluitingsdag etc en vroeg me om de communicatie met fabrikant en factuurnummer door te geven (Als hij de mail reeds gelezen had kon hij dat toch direct vragen, afin..). Ik stuur direct alles door.
Dikke week later: geen antwoord. Ik mail beleefd nog eens of ik een antwoord mag verwachten. Direct erna een antwoord in de vorm van "dat hij aan de telefoon reeds gezegd heeft dat het toestel naar hem moet gestuurd worden".
Nuja, ik ga niet zomaar een synth van 2K+ versturen blind versturen zonder registratie naar een persoon/winkel die sketchy overkomt. De manier van communicatie en het feit dat ze een nieuw BTW nummer hebben kwam voor mij als een rode vlag over.
Direct erna geantwoord met de vraag om RMA formulier te krijgen.. Ze hebben nooit meer geantwoord.
Gelukkig is de fabrikant heel behulpzaam en hebben ze me alsnog rechtstreeks geholpen. Maar ik koop nooit van mn leven iets van die winkel als dat hun niveau van klantenservice is.