tja, Je doet jullie eigen goesting ook maar verder,,
Maar als je iets of wat connected wil zijn met de echte wereld:
"Moet je kunnen reclame maken voor je tracks,
tijdens de contest of gans het jaar door;
en moet je volgers en fans creeΓ«ren die eventuele klanten worden."
Dus tja, dat technisch reverse analyzeren van tracks of vragen hoe iets gemaakt is?? ??
Soit, Ik ben bijna 52 jaar super talent,
maar compleet ongeschoold geweest, in sales en marketing.
Ik heb enkele maanden geleden het boek 'selling for dummies' gevonden en da's wel heel erg goed,
Pas vanaf dat te lezen zijn m'n hersenen echt beginnen werken.
Heel raar, Je kan dat niet zelf bedenken, Je moet dat lezen,
en dan komen de verkoops inzichten vanzelf, en dan kun je nog altijd zelf kiezen.
En ja, Alles is ook "human resource",
maar da's heeeeel smerig dat de bekendste retro track 'dominator' door gasten is gemaakt
die hun artist naam 'human resource' hebben genoemd, Da's heel misleidend
Soit, ik zeg het maar, als na-babbel,
We hebben hier twee dingen gemeen op SF,
1) Het is in het ndl en 2) Het gaat over synth gear passie,
Nu nog leren muziek maken, dan content zijn van je tracks,
En dan dat ooit nog eens kunnen verkopen voor cash, want synth gear kost jammer genoeg aanzienlk veel geld.
Viola,,,
Okeyy,,