speez acid

jerzz

jerzzno
Lid sinds
12 mei 2003
Berichten
464
Locatie
Arnhem
https://soundcloud.com/jerzz/amazone-burning

Vannacht leuke sessie gehad waarvan ik deze 16 minuten uitvoering het vetst vind vandaar dat ik em laat horen. Spui uw gal op dit zuur ;)
 
Ik heb vijf minuten geluisterd.. Daarna kreeg ik helaas heel veel zenuwen met die steeds voorkomende twee noten.. papada, popodo.. Zeer irritant op de duur. Je kon die gerust een paar minuten eruit laten. Voor de rest natuurlijk wel super knap van je dat je zoiets kunt.. zeker als je de dansvloed meekrijgt. Succes :)
 
Ik heb vijf minuten geluisterd.. Daarna kreeg ik helaas heel veel zenuwen met die steeds voorkomende twee noten.. papada, popodo.. Zeer irritant op de duur. Je kon die gerust een paar minuten eruit laten. Voor de rest natuurlijk wel super knap van je dat je zoiets kunt.. zeker als je de dansvloed meekrijgt. Succes :)

Dankjewel dat je iig een poging hebt gewaagd aan dit stukkie repeterende herrie. Acid staat bekend om de repeterende sound en daar moet je van houden of je wordt er horendol van. Er is volgens mij geen tussenweg.
 
op zich passen de geluiden wel bij elkaar, maar er gebeurt te weinig. De sweeps op de TB zijn te voorspelbaar en die tom begint echt wel te irriteren na verloop van tijd.
Ik ken het genre niet, maar voor mij mag het allemaal een beetje uitdagender.
 
Kan me voorstellen dat je eens je in de zone bent 't tof was. Maar zo'n lange flard vraagt meer getweak om te boeien voor -zij die niet in je zone zijn-
Ik dus :)
Ik probeer (ik heb ook maar 2 handen en 2 oren) zoveel mogelijk variatie te brengen, mutes, release tijden, filter, ander pattern hier en daar als ik jam. En dat is een enorme uitdaging die me ook nooit lukt, achteraf luisterend.
Ik denk dat als je er nog wat meer op focussed 't dik ok word.
 
Rauw. Kick overstuurt een beetje, acid-riff is lekker. Clap staat te hard, die is te aanwezig. Opnaaien gaat goed, maar na 3.40 heb ik het allemaal wel gehoord. En dan komen er nog 12 minuten. Het geluid op 8.43 doet pijn aan mijn oren, dat is echt te scherp.

Wat is ook mis zijn de overgangen. Het mag hard en lomp zijn, maar af en toe vallen is wel lekker. Filtersweepje of even alles eruit, zuiggeluidje en weer gaan. Nu is het kick eruit en er weer in, zonder noemenswaardige aankondiging.
 
Back
Top