• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha analoog stage organ & Lexicon MPX550 FX superkoopjes

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Nicolas 2000

It's a household name
Lid sinds
17 november 2005
Berichten
13.479
Locatie
Bij Herentals, België
Omdat we verhuizen en er een kindje aankomt, wil ik overgaan naar een compactere setup.

Daarom bied ik mijn 24 track HD recording systeem aan, samen met de meeste synths, drums en FX.

Het gaat hier over veel spullen. om de communicatie en afhandeling niet uit de hand te laten lopen werk ik dus met vaste prijzen en enkel ophalen.

De spullen staan in België tussen Sint Niklaas en Antwerpen, vlot bereikbaar vanaf de E17 en dus ook vanuit NL.

Ik heb getracht alle omschrijvingen volledig en correct te maken, maar het gaat om veel spullen dus er kan altijd een foutje inzitten. Om teleurstellingen te voorkomen zal ik ieder apparaat nog eens uitgebreid checken en extra foto's maken vooraleer iemand in de auto stapt.

Alle apparaten zijn door mij alleen in een niet-rokers thuisstudio gebruikt. Over vorige eigenaars kan ik me niet uitspreken. Alle technische defecten worden hier vermeld.

Alle apparaten komen met een werkende adapter of netsnoer.


24 track HD recording:

-Fostex D2424LV
Hard disk recorder. Deze kan 24 sporen TEGELIJK opnemen.
Zeer solide gebouwd, het hele faceplate kan bovendien als remote dienen dus alle functies op remote! De converters zijn ook van zeer goede kwaliteit in dit apparaat. Ik lever hem met 6 8x snakes zodat je hem volledig van en naar de mengtafel kan aansluiten. Ik lever hem eveneens met 10 (!) ongebruikte harde schijven zodat je nooit opnameruimte tekort komt en de rest van je leven compatibele schijven hebt als er eens eentje stuk gaat. Ik heb hem destijds overgekocht uit de Nemesis studio. Werkt 100%
700€

-Soundcraft Spirit Studio 24.
De originele Spirit Studio, niet met de rest van de reeks te vergelijken. Through-hole montage, modulair opgebouwd onder de frontplaat. Dit is een inline mixer, dus ideaal in combinatie met de Fostex voor zowel opname als afmixen. Alternatief ook te gebruiken als 48 inputs. Bevat op elk kanaal jacks voor tape out, tape in (inline dus), insert, line in, en een XLR microfooninput met phantom power. Deze komt met een stofhoes en uiteraard de bijpassende voeding. Het is dit model tafel dat Moby gebruikt, Basement Jaxx, Portishead, Orb... Hij heeft uiterlijke gebruikssporen (met name de randen, de rest is keurig), maar alle functies werken. 1 uitzondering: momenteel doet 1 kanaal (nummer 17) het niet; geluid komt heel stil door maar ik hoor wel dat alle EQ het doet. Waarschijnlijk dus een insert, opamp of elco aan de inputstage. Als ik nog tijd vind, herstel ik hem nog.
400€

Fostex en Spirit Studio samen: 1000€.


drums:

-Roland TR-707
Mist het batterijklepje. Inclusief originele adapter. Werkt 100%
250€
-Tama Techstar drumstel met nieuwe drumstokken en Tama TS-305 analoog drumbrein.
Ik moet hem nog checken want hij is al een tijd niet meer gebruikt, maar volgens mij werkt deze ook 100%. Het drumstel kan je op alle drumbreinen met pad trigger inputs gebruiken. Het TS-305 brein eet ook ongeveer elk mogelijk audiosignaal als een trigger. Daarbij heeft de vorm van je triggergeluid nog invloed op de klank ook. Je kan bv ieder drumstel zijn individuele outputs (audio) als triggers voor de TS-305 gebruiken. Hang hem aan bv de 707 hierboven, en je hebt een zwaar moduleerbare analoge drumdoos met individuele outputs en TR sequencer! Ook zeer leuk in een modular met step sequencers. Demo zonder pads:
300€


Synths met keys:

-Roland JX-8P
Polyfone analoge synth met 2 oscillatoren en 2 ADSR's per voice. Netjes, alles werkt zoals het hoort, aftertouch werkt ook maar je moet zoals bekend wat kracht zetten bij Roland.
250€
-Ensonic EPS-16 Plus
Inclusief veel diskettes, zowel de originele als extras, bevat ook de WaveBoy Voder, resonant filters etc. Deze Ensoniq is bij mij 100% stabiel gebleken, ik heb letterlijk nooit een vastloper gehad. Heel eenvoudig te bedienen sampler met veel synthfuncties. Wu Tang Clan sequencing en ongelooflijk grote pads & strings door samples te stacken.
200€
-Yamaha DX7 mk1 met ROM card #2
De originele bruine Mk1. Werkt 100%. Aan de voorrand is er verf van door een keyboardstand.
150€
-Yamaha S80
Inclusief PLG kaarten PF (piano's, e-piano's etc) en VL (physical modelling van blazers en strings).
Je koopt hier dus de soundengine van de CS-6X aangevuld met goede akoestische klanken en een 88 keys gewogen klavier, plus een bult extra (e)piano's, plus de soundengine van de VL-1. Inclusief nauwelijks gebruikte BC-3 breath controller. Inclusief geheugenkaart, alle manuals van de S80, en een oude gigbag. Alles werkt 100%. De S80 zijn linker houten zijkantje heeft schade (een zwarte stift kan hier trouwens al veel verbeteren), verder erg netjes.
Youtube demo's:
Piano:
JayB trance: http://www.jaybmusic.net/S80/S80Arrangements.mp3
VL klanken:
750€
-yamaha Electone C-605P portable analoog orgel.
Deze zeldzame portable versie is de allerlaatste analoge portable Yamaha. De waveforms zijn wavetables, de rest is analoog. Apparaat ziet er erg netjes uit, zit in zijn eigen flightcase gebouwd, werkt 100%. Er komt nog de originele glazen partituurhouder bij.
Een demo van mijn exemplaar vind je hier: https://www.synthforum.nl/forums/showpost.php?p=1213288&postcount=5
150€
-Philicorda AG 7500 buizenorgeltje met 7600 onderstel met buizengalmversterker en origineel volumepedaal
Inclusief servicegegevens van Philips en een partituurhouder. Dé originele Philicorda! Te restaureren. Er komt wel klank uit, maar niet zoals het hoort. Alles is op één knop na origineel en compleet (tenzij ik die knop nog ergens bij heb, denk het niet) en er heeft nog geen prutser in gewerkt.
Demo van eentje die werkt:
50€


FX:

-Boss RE-20 Space Echo
Als nieuw, inclusief originele verpakking. Werkt 100%.
Demo:
165€
-Boss SX-700 multi FX
Ziet er netjes uit, werkt 100%.
100€
-Lexicon MPX-550 multi FX
Ziet er netjes uit, werkt 100%.
180€
-Behringer Composer Pro 2200 compressor
Ziet er netjes uit, werkt 100%.
35€


Overige zaken die ik in mijn studio gebruikte:

-JVC speakers
Stereopaar. 3 weg, mogelijkheid tot bi-amp of bi-wire aan te sluiten. Nette staat. Ik heb er nog ergens frontjes voor liggen ook.
30€
-Philips speakers
(geen foto). Grote eind '70's tweeweg speakers. Uiterlijk redelijk. Units in goede staat.
10€
-Kenwood KT-7300 tuner
Uiterlijk niet top (putjes in de frontplaat), wat lampjes van de verlichting stuk, maar een zéér goed klinkende tuner.
30€
-Pioneer A-227 versterker
Met phono preamp. Gewoon goed consumentending uit de tijd dat het nog wat degelijk mocht zijn.
30€
-yamaha cassettedeck KX-1200
(geen foto). Zeer goed cassettedeck, mist wel 2 knopjes (wel in te drukken, alleen optisch net wat minder zo. Valt niet echt op, omdat het contact achter de knoppen net zo zwart is als de knop zelf.
15€.

Alles samen: in plaats van 3795€, voor 3200€.

Geen inruil.
 

Attachments

  • Lexicon Boss Fostex.JPG
    Lexicon Boss Fostex.JPG
    404,1 KB · Bekeken: 182
  • Soundcraft Spirit Studio 24 2.JPG
    Soundcraft Spirit Studio 24 2.JPG
    285,8 KB · Bekeken: 149
  • Soundcraft Spirit Studio 24 3.JPG
    Soundcraft Spirit Studio 24 3.JPG
    334,1 KB · Bekeken: 181
  • TR-707.JPG
    TR-707.JPG
    339,8 KB · Bekeken: 172
  • Tama Techstar TS-305.JPG
    Tama Techstar TS-305.JPG
    349,3 KB · Bekeken: 144
Last edited by a moderator:
Nog foto's...
 

Attachments

  • Tama techstar drumstel 2.JPG
    Tama techstar drumstel 2.JPG
    333 KB · Bekeken: 156
  • Tama Techstar drumstel.JPG
    Tama Techstar drumstel.JPG
    344,7 KB · Bekeken: 152
  • DX7.JPG
    DX7.JPG
    321 KB · Bekeken: 147
  • Ensoniq EPS 16 Plus.jpg
    Ensoniq EPS 16 Plus.jpg
    141,6 KB · Bekeken: 149
  • S80 JX8P.JPG
    S80 JX8P.JPG
    444,4 KB · Bekeken: 142
En nog wat foto's...
 

Attachments

  • S80 beschadiging.jpg
    S80 beschadiging.jpg
    23,5 KB · Bekeken: 186
  • C605P 2.JPG
    C605P 2.JPG
    350,8 KB · Bekeken: 159
  • Philicorda 2.jpg
    Philicorda 2.jpg
    60 KB · Bekeken: 159
  • Boss RE20 Space Echo.JPG
    Boss RE20 Space Echo.JPG
    315,1 KB · Bekeken: 157
DX7, JX8P, 707, Space Echo: verkocht!
Philicorda en Tama: gereserveerd, maar met internetfantasten alomtegenwoordig zegt dat niet veel dus hou je niet in.

Nog te koop met wat prijsaanpassingen:

24 track HD recording:

-Fostex D2424LV
Degelijke professionele hard disk recorder. Deze kan 24 sporen TEGELIJK opnemen. Inclusief 10 harde schijven en 6 achtvoudige snakes! Werkt 100%
675€

-Soundcraft Spirit Studio 24.
De originele Spirit Studio, niet met de rest van de reeks te vergelijken. Through-hole montage, modulair opgebouwd onder de frontplaat. Dit is een inline mixer, dus ideaal in combinatie met de Fostex voor zowel opname als afmixen. Alternatief ook te gebruiken als 48 inputs. Het is dit model tafel dat Moby gebruikt, Basement Jaxx, Portishead, Orb... Hij heeft uiterlijke gebruikssporen (met name de randen, de rest is keurig), maar alle functies werken. 1 uitzondering: momenteel doet 1 kanaal (nummer 17) het niet; geluid komt heel stil door maar ik hoor wel dat alle EQ het doet. Waarschijnlijk dus een insert, opamp of elco aan de inputstage. Als ik nog tijd vind, herstel ik hem nog.
375€

Fostex en Spirit Studio samen: 950€.


drums:

-Tama Techstar drumstel met nieuwe drumstokken en Tama TS-305 analoog drumbrein. Alle functies werken! Het drumstel kan je op alle drumbreinen met pad trigger inputs gebruiken. Het TS-305 brein eet ook ongeveer elk mogelijk audiosignaal als een trigger. Daarbij heeft de vorm van je triggergeluid nog invloed op de klank ook. Je kan bv ieder drumstel zijn individuele outputs (audio) als triggers voor de TS-305 gebruiken. Hang hem aan bv een TR- 707, en je hebt een zwaar moduleerbare analoge drumdoos met individuele outputs en TR sequencer! Waar je tegelijk nog eens op kan soleren met de pads, want elke trigger input is dubbel uitgevoerd. 6 individuele uitgangen + stereo output + phones output. Ook zeer leuk in een modular met step sequencers.
300€


Synths met keys:

-Ensonic EPS-16 Plus Inclusief veel diskettes, zowel de originele als extras, bevat ook de WaveBoy Voder, resonant filters etc. Deze Ensoniq is bij mij 100% stabiel gebleken, ik heb letterlijk nooit een vastloper gehad. Heel eenvoudig te bedienen sampler met veel synthfuncties. Wu Tang Clan sequencing en ongelooflijk grote pads & strings door samples te stacken.
180€

-Yamaha S80
Inclusief PLG kaarten PF (piano's, e-piano's etc) en VL (physical modelling van blazers en strings).
Je koopt hier dus de soundengine van de CS-6X aangevuld met goede akoestische klanken en een 88 keys gewogen klavier, plus een bult extra (e)piano's, plus de soundengine van de VL-1. Inclusief nauwelijks gebruikte BC-3 breath controller. Inclusief geheugenkaart, alle manuals van de S80, en een oude gigbag. Alles werkt 100%. De S80 zijn linker houten zijkantje heeft schade (een zwarte stift kan hier trouwens al veel verbeteren), verder erg netjes.
700€

-yamaha Electone C-605P portable analoog orgel.
Deze zeldzame portable versie is de allerlaatste analoge portable Yamaha. werkt 100%. Er komt nog de originele glazen partituurhouder bij.
Een demo van mijn exemplaar vind je hier: https://www.synthforum.nl/forums/show...88&postcount=5
150€

-Philicorda AG 7500 buizenorgeltje met 7600 onderstel met buizengalmversterker en origineel volumepedaal
Inclusief servicegegevens van Philips en een partituurhouder. Dé originele Philicorda! Te restaureren. Er komt wel klank uit, maar niet zoals het hoort. Alles is op één knop na origineel en compleet en er heeft nog geen prutser in gewerkt.
50€


FX:

-Boss SX-700 multi FX
Ziet er netjes uit, werkt 100%.
100€
-Lexicon MPX-550 multi FX
Ziet er netjes uit, werkt 100%.
180€
-Behringer Composer Pro 2200 compressor
Ziet er netjes uit, werkt 100%.
35€


Overige zaken die ik in mijn studio gebruikte:

-JVC speakers
Stereopaar. 3 weg, mogelijkheid tot bi-amp of bi-wire aan te sluiten. Nette staat. Ik heb er nog ergens frontjes voor liggen ook.
30€
-Philips speakers
(geen foto). Grote eind '70's tweeweg speakers. Uiterlijk redelijk. Units in goede staat.
10€
-Kenwood KT-7300 tuner
Uiterlijk niet top (putjes in de frontplaat), wat lampjes van de verlichting stuk, maar een zéér goed klinkende tuner.
30€
-Pioneer A-227 versterker
Met phono preamp. Gewoon goed consumentending uit de tijd dat het nog wat degelijk mocht zijn.
30€
-yamaha cassettedeck KX-1200
(geen foto). Zeer goed cassettedeck, mist wel 2 knopjes (wel in te drukken, alleen optisch net wat minder zo. Valt niet echt op, omdat het contact achter de knoppen net zo zwart is als de knop zelf.
15€.

Al deze overige spullen samen: 80€!





Vaste prijzen tenzij je alles in 1 keer koopt.

Geen inruil.
 
Tama Techstar, Philicorda, PLG PF kaart: verkocht!


24 track HD recording:

-Fostex D2424LV
Degelijke professionele hard disk recorder. Deze kan 24 sporen TEGELIJK opnemen. Inclusief 10 harde schijven en 6 achtvoudige snakes! Werkt 100%
Verwar de D2424LV niet met zijn kleinere broertjes, dit is the real deal. 24 analoge inputs en 24 analoge outputs (allen gebalanceerde jacks), 24 kanalen tegelijk op te nemen. 6 optische ADAT/SPDIF uitgangen, SCSI-2 connector, MIDI,Word I/O,RS422. Vanalles dus om als analoog signaal of digitale WAV te importeren/exporteren. Samen met de 24 VU meters op het front (dus op de remote!) is dit een hedendaagse opvolger voor een 24 track tapemachine, maar dan compact, met digitaal gebruiksgemak en zonder het dure onderhoud.
(nieuwprijs was meer dan 3000€ voor de recorder, en daar komen dan nog de 10 harde schijven en 100€ aan snakes bij)
675€


-Soundcraft Spirit Studio 24.De originele Spirit Studio, niet met de rest van de reeks te vergelijken. Through-hole montage, modulair opgebouwd onder de frontplaat. Dit is een inline mixer, dus ideaal in combinatie met de Fostex voor zowel opname als afmixen. Alternatief ook te gebruiken als 48 inputs. Het is dit model tafel dat Moby gebruikt, Basement Jaxx, Portishead, Orb... Hij heeft uiterlijke gebruikssporen (met name de randen, de rest is keurig), maar alle functies werken. 1 uitzondering: momenteel doet 1 kanaal (nummer 17) het niet; geluid komt heel stil door maar ik hoor wel dat alle EQ het doet. Waarschijnlijk dus een insert, opamp of elco aan de inputstage. Als ik nog tijd vind, herstel ik hem nog.
375€

Fostex en Spirit Studio samen: 950€.


Synths met keys:

-Ensonic EPS-16 Plus sampler synth met keys. Inclusief veel diskettes, zowel de originele als extras, bevat ook de WaveBoy Voder, resonant filters etc. Deze Ensoniq is bij mij 100% stabiel gebleken, ik heb letterlijk nooit een vastloper gehad. Heel eenvoudig te bedienen sampler met veel synthfuncties. Wu Tang Clan sequencing en ongelooflijk grote pads & strings door samples te stacken.
180€

-Yamaha S80 88 keys synth
Inclusief PLG kaart PLG-100VL (physical modelling van blazers en strings).
Je koopt hier dus de soundengine van de CS-6X aangevuld met goede (elektro)akoestische klanken en een zeer goed 88 keys gewogen klavier, plus de soundengine van de VL-1. Inclusief nauwelijks gebruikte BC-3 breath controller. Inclusief geheugenkaart, alle manuals van de S80, en een oude gigbag. Alles werkt 100%. De S80 zijn linker houten zijkantje heeft schade (een zwarte stift kan hier trouwens al veel verbeteren), verder erg netjes.
580€

-yamaha Electone C-605P portable analoog orgel.
Deze zeldzame portable versie is de allerlaatste analoge portable Yamaha. werkt 100%. Er komt nog de originele glazen partituurhouder bij.
Een demo van mijn exemplaar vind je hier: https://www.synthforum.nl/forums/show...88&postcount=5
150€


FX:

-Boss SX-700 multi FX
Ziet er netjes uit, werkt 100%.
100€
-Lexicon MPX-550 multi FX
Ziet er netjes uit, werkt 100%.
180€
-Behringer Composer Pro 2200 compressor
Ziet er netjes uit, werkt 100%.
35€


Vaste prijzen tenzij je alles in 1 keer koopt.

Geen inruil.

Moderator: titel mag zijn: "veel synths, FX, 24 track HD recording/mixing". Dank u!
 

Attachments

  • d2424lv_rear.jpg
    d2424lv_rear.jpg
    54,9 KB · Bekeken: 144
Ensoniq, Boss: verkocht! Soundcraft: hersteld!


24 track HD recording:

-Fostex D2424LV
Degelijke professionele hard disk recorder. Deze kan 24 sporen TEGELIJK opnemen. Inclusief 10 harde schijven en 6 achtvoudige snakes! Werkt 100%
Verwar de D2424LV niet met zijn kleinere broertjes, dit is the real deal. 24 analoge inputs en 24 analoge outputs (allen gebalanceerde jacks), 24 kanalen tegelijk op te nemen. 6 optische ADAT/SPDIF uitgangen, SCSI-2 connector, MIDI,Word I/O,RS422. Vanalles dus om als analoog signaal of digitale WAV te importeren/exporteren. Samen met de 24 VU meters op het front (dus op de remote!) is dit een hedendaagse opvolger voor een 24 track tapemachine, maar dan compact, met digitaal gebruiksgemak en zonder het dure onderhoud.
(nieuwprijs was meer dan 3000€ voor de recorder, en daar komen dan nog de 10 harde schijven en 100€ aan snakes bij)
675€

-Soundcraft Spirit Studio 24.
24 kanaals in-line analoge mengtafel. De originele Spirit Studio, niet met de rest van de reeks te vergelijken. Through-hole montage, modulair opgebouwd onder de frontplaat. Dit is een inline mixer, dus ideaal in combinatie met de Fostex voor zowel opname als afmixen. Alternatief ook te gebruiken als 48 inputs. Het is dit model tafel dat Moby gebruikt, Basement Jaxx, Portishead, Orb... Hij heeft uiterlijke gebruikssporen (met name de randen, de rest is keurig) en hij is natuurlijk niet winkelnieuw, maar alle functies en alle kanalen werken.
375€

Fostex en Spirit Studio samen: 950€.


Synths met keys:

-Yamaha S80 88 keys synth
Inclusief PLG kaart PLG-100VL (physical modelling van blazers en strings).
Je koopt hier dus de soundengine van de CS-6X aangevuld met goede (elektro)akoestische klanken en een zeer goed 88 keys gewogen klavier, plus de soundengine van de VL-1. Inclusief nauwelijks gebruikte BC-3 breath controller. Inclusief geheugenkaart, alle manuals van de S80, en een oude gigbag. Alles werkt 100%. De S80 zijn linker houten zijkantje heeft schade (een zwarte stift kan hier trouwens al veel verbeteren), verder erg netjes.
580€

-yamaha Electone C-605P portable analoog orgel.
Deze zeldzame portable versie is de allerlaatste analoge portable Yamaha. werkt 100%. Er komt nog de originele glazen partituurhouder bij.
Een demo van mijn exemplaar vind je hier: https://www.synthforum.nl/forums/show...88&postcount=5
150€


FX:

-Lexicon MPX-550 multi FX met compressor
Ziet er netjes uit, werkt 100%.
175€ --> de goedkoopste die ik in de Benelux vond het afgelopen jaar!
-Behringer Composer Pro 2200 compressor/expander/noise gate/limiter
Ziet er netjes uit, werkt 100%.
35€


Vaste prijzen tenzij je alles in 1 keer koopt.

Geen inruil.
 
Behringer: verkocht! Philicorda toch weer te koop! Prijskrakers!


24 track HD recording:

-Fostex D2424LV
Degelijke professionele hard disk recorder. Deze kan 24 sporen TEGELIJK opnemen. Inclusief 10 harde schijven en 6 achtvoudige snakes! Werkt 100%
Verwar de D2424LV niet met zijn kleinere broertjes, dit is the real deal. 24 analoge inputs en 24 analoge outputs (allen gebalanceerde jacks), 24 kanalen tegelijk op te nemen. 6 optische ADAT/SPDIF uitgangen, SCSI-2 connector, MIDI,Word I/O,RS422. Vanalles dus om als analoog signaal of digitale WAV te importeren/exporteren. Samen met de 24 VU meters op het front (dus op de remote!) is dit een hedendaagse opvolger voor een 24 track tapemachine, maar dan compact, met digitaal gebruiksgemak en zonder het dure onderhoud.
(nieuwprijs was meer dan 3000€ voor de recorder, en daar komen dan nog de 10 harde schijven en 100€ aan snakes bij)
580€

-Soundcraft Spirit Studio 24.
24 kanaals in-line analoge mengtafel. De originele Spirit Studio, niet met de rest van de reeks te vergelijken. Through-hole montage, modulair opgebouwd onder de frontplaat. Dit is een inline mixer, dus ideaal in combinatie met de Fostex voor zowel opname als afmixen. Alternatief ook te gebruiken als 48 inputs. Het is dit model tafel dat Moby gebruikt, Basement Jaxx, Portishead, Orb... Hij heeft uiterlijke gebruikssporen (met name de randen, de rest is keurig) en hij is natuurlijk niet winkelnieuw, maar alle functies en alle kanalen werken. Er zit weinig kraak in; ik heb mijn vorige CD met zonder problemen ermee opgenomen en afgemixt.
300€

Fostex en Spirit Studio samen: 800€.


Synths met keys:

-Yamaha S80 88 keys synth
Inclusief PLG kaart PLG-100VL (physical modelling van blazers en strings).
Je koopt hier dus de soundengine van de CS-6X aangevuld met goede (elektro)akoestische klanken en een zeer goed 88 keys gewogen klavier, plus de soundengine van de VL-1. Inclusief nauwelijks gebruikte BC-3 breath controller. Inclusief geheugenkaart, alle manuals van de S80, en een oude gigbag. Alles werkt 100%. De S80 zijn linker houten zijkantje heeft schade (een zwarte stift kan hier trouwens al veel verbeteren), verder erg netjes.
550€

-yamaha Electone C-605P portable analoog orgel.
Deze zeldzame portable versie is de allerlaatste analoge portable Yamaha. werkt 100%. Er komt nog de originele glazen partituurhouder bij.
Een demo van mijn exemplaar vind je hier: https://www.synthforum.nl/forums/showpost.php?p=1213288&postcount=5
125€

-Philicorda 7500 buizenorgeltje met 7600 versterker en voetpedaal
Te herstellen maar niet in geprutst. De oudste, vetste Philicorda! 50€


FX:

-Lexicon MPX-550 multi FX met compressor
Ziet er netjes uit, werkt 100%.
175€ --> de goedkoopste die ik in de Benelux vond het afgelopen jaar!


Vaste prijzen tenzij je alles in 1 keer koopt.

Geen inruil.
 
Philicorda & S80 verkocht! Extreme prijskrakers! De wereld is niet vergaan, dus wat gear aankopen wordt plots een stuk relevanter. :okdan:


24 track HD recording:
-Fostex D2424LV
Degelijke professionele hard disk recorder. Deze kan 24 sporen TEGELIJK opnemen. Inclusief 10 harde schijven en 6 achtvoudige snakes! Werkt 100%
Verwar de D2424LV niet met zijn kleinere broertjes, dit is the real deal. 24 analoge inputs en 24 analoge outputs (allen gebalanceerde jacks), 24 kanalen tegelijk op te nemen. 6 optische ADAT/SPDIF uitgangen, SCSI-2 connector, MIDI,Word I/O,RS422. Vanalles dus om als analoog signaal of digitale WAV te importeren/exporteren. Samen met de 24 VU meters op het front (dus op de remote!) is dit een hedendaagse opvolger voor een 24 track tapemachine, maar dan compact, met digitaal gebruiksgemak en zonder het dure onderhoud.
(nieuwprijs was meer dan 3000€ voor de recorder, en daar komen dan nog de 10 harde schijven en 100€ aan snakes bij)
500€

-Soundcraft Spirit Studio 24.
24 kanaals in-line analoge mengtafel. De originele Spirit Studio, niet met de rest van de reeks te vergelijken. Through-hole montage, modulair opgebouwd onder de frontplaat. Dit is een inline mixer, dus ideaal in combinatie met de Fostex voor zowel opname als afmixen. Alternatief ook te gebruiken als 48 inputs. Het is dit model tafel dat Moby gebruikt, Basement Jaxx, Portishead, Orb... Hij heeft uiterlijke gebruikssporen (met name de randen, de rest is keurig) en hij is natuurlijk niet winkelnieuw, maar alle functies en alle kanalen werken. Er zit weinig kraak in; ik heb mijn vorige CD met zonder problemen ermee opgenomen en afgemixt.
275€

Fostex en Spirit Studio samen: 750€. De Fostex en/of Soundcraft kunnen ook geruild worden tegen analoge synths met klavier.


Stage organ:
-yamaha Electone C-605P portable analoog orgel.
Deze zeldzame portable versie is de allerlaatste analoge portable Yamaha. werkt 100%. Er komt nog de originele glazen partituurhouder bij.
Een demo van mijn exemplaar vind je hier: https://www.synthforum.nl/forums/showpost.php?p=1213288&postcount=5
110€


FX:
-Lexicon MPX-550 multi FX met compressor
Ziet er netjes uit, werkt 100%.
170€ --> de goedkoopste die ik in de Benelux vond het afgelopen jaar!

Vaste prijzen tenzij je alles in 1 keer koopt.
 
EINDEJAARSWAANZIN!

Fostex D2424LV 24track tegelijk recorder met 6 achtvoudige snakes en 1 Barracuda HD: 425€
Soundcraft Spirit Studio 24 mengpaneel: 200€
Yamaha C-605P analoog stage organ: 90€
Lexicon MPX-550 multi fx met compressor: 150€

Alle apparaten werken 100%; Soundcraft is kraakvrij met uitzondering van 1 fader tijdens bewegen.

Hier stopt het wel met de prijsdalingen. :)

Moderator: titel mag zijn: "24 track Fostex,Soundcraft,analoog stage organ,Lexicon FX superkoopjes"
 
EINDEJAARSWAANZIN!

Yamaha C-605P analoog stage organ: 90€
Lexicon MPX-550 multi fx met compressor: 150€

Alle apparaten werken 100%.

Hier stopt het wel met de prijsdalingen. :) Het 24 track spul is dus allemaal verkocht.

Moderator: titel mag zijn: "Yamaha analoog stage organ & Lexicon MPX550 FX superkoopjes"
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top