• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Allen & Heath ZED-10FX, SM Pro M-Patch 2, ESi MAYA44eX

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Syntagma

Hold On
Lid sinds
17 februari 2003
Berichten
560
Locatie
Woerden
Wegens downsizen en overstap op andere audio-interface etc. bied ik de volgende items te koop aan. Ik weet dat geluidskaarten onder computerspullen vallen en dat mag niet, maar dit is natuurlijk wel een geluidskaart voor gebruik in de studio dus hopelijk mag het dan wel :) Foto's kunnen op aanvraag verzonden worden.

Allen & Heath ZED-10FX mixer / mengtafel + stofhoes
Superfijn en mooi mengpaneel met FX, maar ik gebruik 'm te weinig en ben aan het downsizen.. dus hij mag weg. Inclusief custom stofhoes en originele doos + stroomkabel. Ben er altijd zeer zuinig op geweest, heeft óf in de doos gezeten óf in mijn studio gestaan. Er is niet gerookt en hij is weinig gebruikt. Ziet er zo goed als nieuw uit, is schoon, supernetjes en werkt perfect. Nieuwprijs momenteel is 293 euro. Vraagprijs 150 euro.

SM Pro Audio - M-Patch 2 monitor controller (passief)
Wegens overstap op een andere controller/audio interface mag deze M-Patch 2 weg. Erg fijn en degelijk apparaat, voelt stevig aan (metalen behuizing en robuuste knoppen). Heeft altijd netjes in mijn studio gestaan, er is niet gerookt, ben er altijd zuinig op geweest en het apparaat ziet er dan ook als nieuw uit. Schoon, netjes, werkt perfect. Het is een passieve controller dus je hoeft 'm niet op stroom aan te sluiten, behalve als je er een koptelefoon op wilt aansluiten. Wat handig is, is de 'mono-knop' om je mix snel in mono te checken. Je kunt er 2 sets speakers/monitors op aansluiten en makkelijk hiertussen schakelen. Je krijgt de originele doos erbij, de stroomadapter, bevestigingsmateriaal voor in een rack (nooit gebruikt), etc. Tegenwoordig is dit model van JBL volgens mij, nieuwprijs is nu 130 euro. Vraagprijs 50 euro.

ESI MAYA 44eX PCIe interne geluidskaart
Wegens overstap op een USB audio-interface verkoop ik deze interne geluidskaart. Het is een PCIe-kaart. Weinig gebruikt, nog helemaal zo goed als nieuw, netjes en functionerend. Inclusief originele doos, cd-rom en boekje. Prijs nieuw is momenteel 155-160 euro. Heb 'm zelf bij Bax gekocht als b-stock voor 144 euro in februari 2020, dus er zit nog ruim 2 jaar garantie op. Vanwege weinig gebruikt, recent aangeschaft en zeer nette staat vraag ik er 100 euro voor.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top