Q&A met Kris Weston aka Trash.

Hmm, ik geloof niet dat het idee echt van de grond gekomen is?

Ik volg zn page wel een beetje, zo te zien is hij flink op weg om te doen wat ie wil doen.
Maar het is wel een multi year plan..
 
Dit was voor de youtube films.. nu kijkt iedereen een youtube film om iets zo te doen zoals je het zelf zou willen doen. Q&A is een beetje achterhaald heb "ik" het idee. Echte tricks lees secrets worden toch niet onthult.
 
Voor de mensen die Kris een beetje volgen (ok, ik ben waarschijnlijk de enige hier.. :D )
Hij heeft er blijkbaar weer de brui aan gegeven met zn "kickstarter" project.

https://krisweston.com/

Ik volg em (wie wel) niet meer zo. Wil hij nou weer wat produceren of niet.... Zo komt er nooit wat.
 
Die man heeft het erg moeilijk met zichzelf.
 
Die man heeft het erg moeilijk met zichzelf.


Zo lijkt het inderdaad.
Het is ook te vaak "het is allemaal jullie schuld" wat je van em hoort.
Klagen over de kwaliteit, van opnames of van de apparatuur.. Het is wel vermakelijk
om te lezen maar jammer is het wel dat er zo nooit meer een trash muziekstuk zal worden
uitgebracht ben ik bang.
 
yep. slachtoffer-rol vind ie leuk. Beetje jammer dat ie niet in staat lijkt te zijn om met moderne tools om te gaan.

Het lijkt mij dat je met een licentie pro-tools, setje adams/dynaudios en fireface800 oid een heel eind kan komen met een beetje talent en doorzettingsvermogen.
 
Volgens mij heeft ie best voldoende rommel kunnen lenen of het is gedoneerd.. Maar dan nog wil het maar
niet lukken. Hij is er al meer dan 2 (3?) jaar bezig mee. En om dan met maar 1 demo song te komen,
die hij ook nog is, volgens hem, naar de verkeerde mensen had gestuurd en daarom het maar heeft gedelete..

Hij zal wel een enorme eikel zijn om mee samen te werken. Wat dus ook niet lukt. Lijkt me de verklaring..

De tijden van UForb zijn lang voorbij.
 
Back
Top