[Q&A] Fabfilter - post hier je vragen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Het moddelen van distortion/drive hoe ver gaan jullie hierin?
Is dat niet iets waar je als plugin ontwikkelaar constant in moet investeren om aan de top te blijven?
Welke tools gebruiken jullie hiervoor? Of worden hier wetenschappers voor ingehuurd? Of zijn dergelijke algoritmes gewoon te koop?
 
Ik wil wel weten of ze Pro-G zo willen/kunnen updaten dat je Release tijd langer kan zetten dan 5 seconden :D Daar loop ik namelijk vaak tegenaan als ik gitaar opneem (ik wil ruis tegengaan maar wel een lange uitsterftail).
 
Ik wil wel weten of ze Pro-G zo willen/kunnen updaten dat je Release tijd langer kan zetten dan 5 seconden :D Daar loop ik namelijk vaak tegenaan als ik gitaar opneem (ik wil ruis tegengaan maar wel een lange uitsterftail).
Dan moet je toch gewoon de treshold anders instellen?
de "release time" is de tijd die nodig is om de gate volledig te sluiten nadat het signaal onder de threshold raakt.
 
Dan moet je toch gewoon de treshold anders instellen?
de "release time" is de tijd die nodig is om de gate volledig te sluiten nadat het signaal onder de threshold raakt.
Nee, want in sommige gevallen moet de threshold best hoog staan (want veel ruis), maar wil ik toch over een langere tijd uit kunnen faden.
 
Laatst gewijzigd:
Maar is het dan reeel om een gate te vragen die hier mee om kan gaan?
Het enige wat ik vraag is een langere maximale releasetijd, bijvoorbeeld van de huidige 5 naar 10 of 20 seconden. Lijkt me geen rocket science.
 
Ik heb ze ooit een email gestuurd met een vraag over MPE.

Die inhoud vn die vraag was:
Hoe zou het zijn om in ProQ3 of Saturn een optie te maken die bij elke binnenkomende noot meteen op de bij die noot behorende freqentie van die noot een nieuwe band aanmaakt waarvan de boost/cut of Q reageert op de poly aftertouch van die noot?
Op die manier kan je volgens mij een mooi bespeelbare vocoder maken van ProQ of Saturn omdat je elke band onafhankelijk kan in-faden door harder op een toets te drukken.

Hun reactie was een beetje gereserveerd. De strekking was dat dat technisch niet zomaar even geregeld zou zijn.

Daarbij is het destijds gebleven, maar nu vraag ik me toch nog wel af o er uberhaubt plannen zijn rondom midi implementatie en MPE.
Is die vraag misschien leuk om nog mee te nemen?
 
De Q&A sessie met FabFilter is geplaatst.

 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top