Roonan - A New Hope

Zeer spannende soundcsape, vakkundig uitgevoerd. Mooie "oplossing" in de tweede helft. Beide delen kunnen eigenlijk zelfs gewoon op zichzelf staan - twee tracks voor de prijs van één. Nice. Knap werk!
 
Interessante wendingen in het nummer, met veel aandacht geluistert. Veel kleine details maken het af, de ruis is inderdaad aanwezig maar stoort me niet. Ruis draagt vaak juist wel bij aan de sfeer.
Klopt. Vroeger wilde we er maar wat graag vanaf, totdat alles perefect kon. Toen bleek die ouwe troep toch iets toe te voegen. Nu kunnen we kiezen... :D
Hele gave sounds en ik hou wel van dit soort sfeertjes / tapijtjes. Die bel komt er inderdaad ineens hard inrossen, maakt het wat minder geschikt als lekker-in-slaap-vallen muziek :D Tof dat er steeds nieuwe sounds en bewegingen inkomen, dat houdt het tot het eind boeiend. :okdan:
Thanks :okdan:
Net als RFB zijn track vind ik deze prima bruikbaar als track voor vele genres film, docu en/of games en zelfs als leading track voor video art.
Je moet het maar doen. Ik zou er niet opkomen. En ik hoor een zekere 'maturiteit', durf en het toont heel goed aan wat allemaal mogelijk is met synths of muziek^productie in het algemeen..
My vote.
Zo dan, super compliment! Die neem, ik graag in ontvangst :halleluja
 
Ik vind dit erg mooi. Het blijft boeiend terwijl het tegelijkertijd onbestendig is. En die bel die er wat harder inkomt op een gegeven moment vind ik juist wel spannend.

Ik zeg: joepie! :)
Ik ook. Mooie woorden allemaal :D
Zeer spannende soundcsape, vakkundig uitgevoerd. Mooie "oplossing" in de tweede helft. Beide delen kunnen eigenlijk zelfs gewoon op zichzelf staan - twee tracks voor de prijs van één. Nice. Knap werk!
Sterker nog, voor niks ;)
 
Misschien ligt aan het aan het moment van de dag, maar ik kom er niet lekker in. Voor nu heb ik het ervaren als een opeenvolging van geluiden, wel mooie geluiden. Ik ga hem vanavond in het duister nog eens aandachtig beluisteren.
 
Misschien ligt aan het aan het moment van de dag, maar ik kom er niet lekker in. Voor nu heb ik het ervaren als een opeenvolging van geluiden, wel mooie geluiden. Ik ga hem vanavond in het duister nog eens aandachtig beluisteren.
Je bent de eerste die er niet in komt, dus misschien is het inderdaad het moment. Kan natuurlijk ook gewoon niet jouw smaak zijn. Ik ben benieuwd.
 
Mooie geluiden en plaatsing in het stereobeeld. Vond het wel storend toen er halverwege vrij hard ineens een nieuwe synth werd geïntroduceerd, dat kon met wat meer gevoel en iets zachter in volume. Verder genoten van de sfeer welke in de jam zit.
Thanks! Klopt van die sound, dat vonden er meer. Hij stond eerst te zacht, dus voor de contest even snel aangepast en iets te ver doorgeschoten. Op mijn monitors is het nog wel te doen, maar op bijvoorbeeld mijn PC speakers is het echt too much. Kon het niet meer terugdraaien na plaatsing.
 
ik luister op n setje adam A5 momenteel en in de 2e helft zitten zaken veel te luid, het lijkt wel of iemand vergeten was de gain te matchen en op n sample pad duwt
Heel vreemd. Want de rest vh nummer is PRO spul.
 
ik luister op n setje adam A5 momenteel en in de 2e helft zitten zaken veel te luid, het lijkt wel of iemand vergeten was de gain te matchen en op n sample pad duwt
Heel vreemd. Want de rest vh nummer is PRO spul.
Klopt wel hoor. Ben wat te slordig geweest. Het origineel staat op SoundCloud. Daar vond ik de impact in het tweede stuk net iets te soft. Ik heb het gewoon te veel gecompenseerd.
()
 
Ok het begon goed tot er wat geluiden voorbij kwamen die tegen de pijngrens aan zitten, ergens over de helft. daar gaat iets fundamenteel mis met je mix
 
Back
Top