Roonan - A New Hope

Zeer mooie geluiden.
Vind het een erg mooi plaatje geworden.
Ben het wel eens over de bel op 2:21 nogwat dat die te hard staat en ik had aan de piano nog een tegen/melodie gedaan.
Maar het geheel, de sfeer is spooky op een toffe manier.

Origineel zeker
 
Wat een mooie en spannende track! Goed in elkaar gezet, ik heb met veel plezier en geboeid geluisterd, heel tof!
 
Heel dik. Letterlijk en figuurlijk. Barst hierdoor wel af en toe uit z'n voegen (laten we het warme saturatie noemen ;) ). Prachtige luisterervaring hoor. De oren worden gekieteld. Jammer dat hij zo abrupt eindigt. Ik wil meer.

Thumbs up!
 
Ja helemaal goed deze, ik hou wel van die geluidjes die helemaal in elkaar kruipen
Je moet er van houden, doe ik :okdan:
 
Prettige soundscape, maar de grunalar stuff komt wel wat rauw en luid binnen plotseling, al vind ik de klank daarvan wel weer mooi.
 
Och man, wat hou ik hier van!
Zo'n spannende, vage track vol verrassingen die blijft boeien omdat je geen idee hebt waar het naartoe gaat?
Ik zit hier te luisteren, het ene moment in verbazing en het volgende moment een glimlach, dit vind ik een heerlijke track!
Mooie mix trouwens ook, helemaal goed.
 
Heel dik. Letterlijk en figuurlijk. Barst hierdoor wel af en toe uit z'n voegen (laten we het warme saturatie noemen ;) ). Prachtige luisterervaring hoor. De oren worden gekieteld. Jammer dat hij zo abrupt eindigt. Ik wil meer.

Thumbs up!
Klopt wel een beetje. Mijn eerste mix was iets te vlak en ik heb dat helaas een beetje overgecompenseerd. Mijn monitors zijn enorm vergevend en hebben een belachelijk dynamisch bereik, waardoor dit soort dingen wat minder snel opvallen. beetje meer A/B en kan dan geen kwaad :okdan:
goed gemaakt,hierstem ik op.
Thanks :halleluja
Bijzondere track, gave sounds en fx en veel dyamiek! :okdan:
Dank je voor het compliment :)
Ja helemaal goed deze, ik hou wel van die geluidjes die helemaal in elkaar kruipen
Je moet er van houden, doe ik :okdan:
Fijn, daar doen we het voor :D
Lekker donkere muziek, erg goed gemaakt!. Kan zo onder een film. :okdan:
Inderdaad, daar zat ik ook aan te denken :engel:
Prettige soundscape, maar de grunalar stuff komt wel wat rauw en luid binnen plotseling, al vind ik de klank daarvan wel weer mooi.
Klopt, iets te hard afgemixt. Was eerst te zacht, toen een beetje too much. Kon hem alleen niet meer aanpassen na plaatsen. Geldt ook voor het tikje zoals eerder genoemd.
Och man, wat hou ik hier van!
Zo'n spannende, vage track vol verrassingen die blijft boeien omdat je geen idee hebt waar het naartoe gaat?
Ik zit hier te luisteren, het ene moment in verbazing en het volgende moment een glimlach, dit vind ik een heerlijke track!
Mooie mix trouwens ook, helemaal goed.
En ik hou van dit soort reacties. Dat is de reden dat ik toch elke keer weer meedoe. Deze keer dacht ik eens iets anders te doen. Gewoon muziek maken op gevoel zonder enig doel, richting, stijl of conventie na te volgen. Erg leuk om te doen. Als het dan net zo avontuurlijk wordt voor de luisteraar, dan is dat helemaal top. Ben erg blij met de positieve reacties op dit experimentele pad. :okdan:
 
Pfoe, vette donkere sfeer maak je hier. Ik denk aan een openingscene van True Detective, die je laat zien dat er weer een luguber seizoen aan komt, maar de details nog aan je eigen fantasie over laat. Nice!
 
Interessante wendingen in het nummer, met veel aandacht geluistert. Veel kleine details maken het af, de ruis is inderdaad aanwezig maar stoort me niet. Ruis draagt vaak juist wel bij aan de sfeer.
 
Hele gave sounds en ik hou wel van dit soort sfeertjes / tapijtjes. Die bel komt er inderdaad ineens hard inrossen, maakt het wat minder geschikt als lekker-in-slaap-vallen muziek :D Tof dat er steeds nieuwe sounds en bewegingen inkomen, dat houdt het tot het eind boeiend. :okdan:
 
Net als RFB zijn track vind ik deze prima bruikbaar als track voor vele genres film, docu en/of games en zelfs als leading track voor video art.
Je moet het maar doen. Ik zou er niet opkomen. En ik hoor een zekere 'maturiteit', durf en het toont heel goed aan wat allemaal mogelijk is met synths of muziek^productie in het algemeen..
My vote.
 
Back
Top