Q&A met Kris Weston aka Trash.

dat lijkt me een geweldig plan !
 
Voor de mensen die vragen willen stellen zou ik gewoon bij GS een account aanmaken en daar in de thread posten. Hoef je niks te organiseren en heb je ook minder kans dat er dubbel gevraagd wordt. Als je de "grotere" Q&As ziet bij GS zie je dat die tijdelijk zelfs hun eigen forum krijgen, en dat de huidige thread met Kris slechts 7 pagina's groot is.
 
Voor de mensen die vragen willen stellen zou ik gewoon bij GS een account aanmaken en daar in de thread posten. Hoef je niks te organiseren en heb je ook minder kans dat er dubbel gevraagd wordt. Als je de "grotere" Q&As ziet bij GS zie je dat die tijdelijk zelfs hun eigen forum krijgen, en dat de huidige thread met Kris slechts 7 pagina's groot is.

Ja, is idd makkelijker....maar aan de andere kant, organisatorisch stelt het toch niet zoveel voor? Dubbel vragen lijkt me ook niet zo'n big deal. En wat betreft het formaat van de thread....GS is natuurlijk meer een producers (rock e.d.) forum, terwijl het hier vooral over synths gaat....wel meer in het straatje van Kris Weston lijkt me...als je leest waar hij allemaal mee heeft gewerkt.
 
lijkt mij een probleem dat de voertaal hier holderlands is.

Gaat iemand het vertalen of word het toch in het Engels gedaan???

Ik vind het een goed idee, die Q&A.

Apparte catagorie, en meer producers vragen voor Q&a's:okdan:
 
Q&A lijkt me leuk idee.
Zie je meer bij andere fora, in de keuken kijken.
Lees dat altijd met veel plezier.
Ik dacht dat dit vroeger hier ook aanwezig was, wat was eigenlijk de reden dat dit is verdwenen?
 
ja idd q&a's zijn leuk.

Het zou net als nieuws kunnen worden gedaan. dat sf's op eigen initiatief artiesten benaderen en een intervieuw doen.

We zouden ook Q&A's met SF's kunnen doen.
 
Poeh....Q&A's zijn lang geleden. Zal eens navragen hoe dat ook alweer ging in het verleden....
 
Voor de mensen die vragen willen stellen zou ik gewoon bij GS een account aanmaken en daar in de thread posten. Hoef je niks te organiseren en heb je ook minder kans dat er dubbel gevraagd wordt. Als je de "grotere" Q&As ziet bij GS zie je dat die tijdelijk zelfs hun eigen forum krijgen, en dat de huidige thread met Kris slechts 7 pagina's groot is.

Dat.
Zo heb ik al een aardige reeks vragen gesteld, niet zo veel zin om dat hier weer te herhalen eigenlijk.
 
Vwb Kris is op GS wel logischer, maar het is toch echt een meerwaarde om weer eens te kijken of we niet wat Nederlandse artiesten kunnen vragen om een Q&A te doen op het synthforum.

Ik vind het iig erg jammer dat dit ooit is gestopt. We hebben nog zat NL artiesten die we kunnen bevragen.
 
Ik denk dat hij het wel ziet zitten namelijk....

Hoe komen we hier achter? Of de artiest interesse heeft is namelijk wel even een belangrijk stukje informatie.....
 
Maar radiance kan toch gewoon doen wat hij wil? Er zijn hier toch zeker geen regels voor en inmenging van SF is toch helemaal niet nodig?

Ik ben wel benieuwd naar het interview in ieder geval!
 
Maar radiance kan toch gewoon doen wat hij wil? Er zijn hier toch zeker geen regels voor en inmenging van SF is toch helemaal niet nodig?

Ik ben wel benieuwd naar het interview in ieder geval!

Iedereen moet doen waar ie zin in heeft, maar je vergeet wel even dat er al een (pas paar dagen oude) Q&A is op GS. Lijkt me niet zo heel slim om hier gewoon weer opnieuw te beginnen. In ieder geval niet zo efficient. :)
 
Back
Top