Zed R16

EviL303

Ouwe rot
Lid sinds
19 juni 2003
Berichten
1.664
Locatie
Italia - Milano
Iemand die weet of het mogelijk is om (intern) AUX1 en AUX2 te switchen van PRE naar POST ? Alvorens mijn mixer volledig open te vijzen...

Heb al rond gezocht op het net maar kan niet zo 123 een oplossing vinden, mijn dank zou groot zijn als iemand weet of het kan ?

:eureka:
 
no prob.

Zo een optie zou ik ook wel ok vinden, maar om hem nou open te maken en eraan te solderen dat niet..
Het enige wat ik een beetje mis zijn groups.
 
naar mijn gevoel liggen de fx met post aux beter in de mix ... ze komen er beter ui!

Maar dit gezegd zijnde ik ben dan ook de grootste amateur op deze aarbol waarschijnlijk , ik heb deze hobby enkel en alleen om er massa's plezier er aan te beleven. Ik leer alles op een autodidactische wijze en door trial en error. Dus waarschijnlijk gebruik ik bepaalde dingen op een volledig foute manier.

Maar we zijn nooit te oud om bij te leren...
 
pre fade is gewoon enorm lastig...
fader naar beneden en ondertussen blijft je reverb maar verder spelen

ik moet die modificatie pre => post ook eens uitvoeren op mijn soundcraft zodra ik moed genoeg heb
 
Hmm, ik begin in te zien dat post-fader inderdaad in de meeste gevallen handiger is. Dan heb ik ook wel oren naar een mod.
Ik heb de ZED wel is open gehad en de meeste boards zijn makkelijk te begrijpen en erg weinig SMD.
 
Gebruik dan ipv fader je muteknop. Pre fader zijn eigenlijk voor on stage monitoring. In zo goed als iedere mixer zijn pre aux makkelijk om te solderen naar post. Zitten meestal gewoon mooie vertinde vlakjes voor op de print
 
Gebruik dan ipv fader je muteknop. Pre fader zijn eigenlijk voor on stage monitoring. In zo goed als iedere mixer zijn pre aux makkelijk om te solderen naar post. Zitten meestal gewoon mooie vertinde vlakjes voor op de print



Die moeten we alleen nog even vinden.. :)
Ik zal vanavond eens kijken of ik er wijs uit word..
 
Er is een muteknop aanwezig ...