Xclusive1983 - Ooit

Heel mooi dit... Lijkt eerst een beetje op een recht toe recht aan trance track (waar ook niet perse iets mis mee is) maar het is toch echt meer dan dat. Vooral de drifterige synths vind ik erg mooi. Productie ook helemaal puik.
 
Ja goed gemaakte track maar niet helemaal mijn ding.
Misschien vind ik 'm daarom net wat te lang omdat het toch een beetje hetzelfde thema is wat steeds weer terugkomt, voor mij iets te weinig afwisseling.
Wel mooi spaarzaam in de instrumentatie waardoor het niet overal heel vol en overdone is maar goed gebalanceerd.
Zij het dat die oversturing voor mij niet nodig was geweest.
 
Ja, deze herinner me uiteraard nog van 2,5 maand geleden, met die gare arp. Wat een fijne track is dit. Zeker in mijn persoonlijke top 3 voor dit jaar. Fijn dat ik hem nu kan downloaden. De repeatknop weet ik nog te vinden :). Als het aan mij ligt, gaat deze track een hele hoop stemmen krijgen :okdan:.
 
Beetje te trancy in eerste instantie maar na een verrassende wending prima trackie!
 
Lekker nummer hoor! Het neemt je eenbeetje mee op een reis naar..hm ja waar naartoe eigenlijk.. maakt niet uit, het gaat om de reis! Prima productie, lekkere groove, lekkere sounds.. what else can you ask for?

1 klein ding.. de detune is voor mij soms wat veel.. de sounds klinken er niet analoger door, maar gaan eerder richting vals.. zo ver gaat het nog net niet, maar kijk er mee uit! Ben wel benieuwd hoe het had geklonken met bijvoorbeeld een Behringer model D.
 
Wat blijft dit toch een verslavende track man. Net weer drie keer op repeat. En ik voorspel je dat dat nog wel even doorgaat :). Hij wordt mooier en beter bij elke keer dat ik hem beluister.
 
Zo, nu nog wat waardering rondstrooien:

Algemeen: ik vind dit jaar veel te veel inzendingen erg goed en had wel 40 stemmen willen toekennen.
Meerdere keren onderling vergelijken hielp niet echt om dit aantal wat terug te brengen.
Maar er sprongen er wel steeds een paar tracks uit.
Dus besloot ik uiteindelijk om voor de contest, we zijn tenslotte op zoek naar de winnaar, alleen die 5 asociaal goede tracks een punt te geven (en nog wat zwaar ondergewaardeerde inzendingen).

De waardering voor de mooie muziek, soms opzwepend, soms om lekker weg te dromen, lekker voor in de auto, mooi voor een film, erg mooie synth geluidjes, etc. etc. doen we dan maar met mijn welgemeende waardering ;)

Jou 'score' in mijn lijst: 9 ++ + (Top 5 en dus mijn stem)

Ik onderschrijf de opmerking van Dr van Lansberg!. Elke keer als ik zat te vergelijken om mijn lijst wat uit te dunnen, vond ik jouw track er weer uitspringen. Ik wordt er helemaal in meegesleurd, en het wordt elke keer beter.
Sterker nog, deze track is de reden dat ik na dagen van vergelijken, besloot om alleen deze en betere tracks een stem te geven. Die uitzonderlijke tracks zijn veel makkelijker te vinden, het zijn er maar 5.

(Dus als je boze berichtjes krijgt van al die goede inzenders die toch geen punt van me kregen, .... dan weet je hoe het komt ;). dan moet je maar niet van die asociaal goede nummers insturen :))

​​​​​​​Dit ga ik nog vaak luisteren!
 
Back
Top