Burp - L&H

ik vind de intro wat schel overkomen. (misschien iets te veel westlife geluisterd).
maar wel heel origineel te noemen de intro.
en de rest van het nummer klinkt echt heel vet gedaan.
als ik dit vanuit mijn ogen ga bekijken dan lijkt het wel af ik iets gesnoven heb.
heel apart te noemen.
 
Ben benieuwd waar dat 'afhaakpunt' voor jou was. Wellicht is dat precies het punt waar ik nog over twijfel ;-)

Nog eens geluisterd, geen idee of ik het nu hetzelfde ervaar als een paar dagen geleden, maar op 2:02 verloor ik nu de aandacht. Daar zou ik een soort van terugblik naar het beginthema verwachten, iets wat het een geheel maakt.
 
best wel origineel. doet mij denken aan een moderne versie van vroege elektronische muziek, zo begin jaren '60 zoals dat bij IRCAM (Parijs) werd gemaakt. past dus eigenlijk heel goed op dit forum en een goede bijdrage aan de contest.
 
Freaky, schrok me dood bij de eerste sound. Had moeite om heel de track af te luisteren, maar dat is meer style als productie. Je sounds knallen uit de speakers dus mixtechnisch sterk. Wat arrangement betreft wat minder omdat het mij niet kon blijven boeien. Wel hulde dat je produceert zonder grenzen, zo komt het op mij over in ieder geval.
 
dit soort creaties hoort echt in deze contest. Als ik enkel gelikte mainstreamspullen zou willen horen, zocht ik het wel elders. Dit heeft karakter!
 
Nog eens geluisterd, geen idee of ik het nu hetzelfde ervaar als een paar dagen geleden, maar op 2:02 verloor ik nu de aandacht. Daar zou ik een soort van terugblik naar het beginthema verwachten, iets wat het een geheel maakt.

Dankje dat je nog een keer wilde luisteren. :okdan: Ik kan me voorstellen wat je bedoeld. Ik neem het mee in mijn overwegingen.
 
best wel origineel. doet mij denken aan een moderne versie van vroege elektronische muziek, zo begin jaren '60 zoals dat bij IRCAM (Parijs) werd gemaakt. past dus eigenlijk heel goed op dit forum en een goede bijdrage aan de contest.

Wow dit vind ik een super compliment! :halleluja De sfeer van experiment en ontdekking is in ieder geval iets wat ik ook probeer vast te pakken, mezelf nieuwe dingen laten ontdekken en de gebaande paden laten voor wat ze zijn (al heb ik natuurlijk ook mijn invloeden, ben benieuwd wie ze hoort ;-)
 
Originele track en lekker glitchy! Het begin is wel iets te experimenteel for my taste, 2e stuk vanaf 1:45 en vooral vanaf 2:30 als de bass erin komt wordt het voor mij wat interessanter. Ik mis hier en daar wel wat glue of eea mag misschien nog wat voller klinken, maar zeker goed gedaan!
 
Gedurfd en kan me bekoren! Ik houd er wel van. Die vertraging weet ik niet zo... houd dat tempo er maar gewoon ik zou ik zeggen. Leuke track!
 
Gedurfd en kan me bekoren! Ik houd er wel van. Die vertraging weet ik niet zo... houd dat tempo er maar gewoon ik zou ik zeggen. Leuke track!

Dankje! De tempo vertraging is voor mij één van de essenties van de track, dus die blijft lekker. Maar je kunt de track natuurlijk net voor de vertraging op repeat zetten ;-)
 
In een nieuwe mix heb ik iets van de scherpte eruit gehaald, ook omdat het dan wat meer ruimte geeft voor de 'bijgeluidjes'.

Nice, ik zou het wel eens willen beluisteren?:)
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top