SB-SIX - Bizar

Mooi hoor.. lekkere sfeer, en fijne pruttelende beat. heb er van genoten!
 
Manmanman, wat een gaaf stukje muziek weer! Moet echt een shortlist gaan maken met tracks die ik nog een paar keer moet gaan luisteren. Wat mij betreft erg veel goede inzendingen dit jaar. Terug naar de productie. Heerlijk sfeer, pads. Strakke mix. Maar die percussie, lekker staccato, glitchy, technisch. En dan die laatste anderhalve minuut nog even helemaal andersom. Fantastisch lekker allemaal!
 
Dit is de reden waarom je een gouden ster onder je naam hebt staan. Man man wat is dit weer lekker zeg. Kan het zijn dat je een aantal patches van Hitchhiking opnieuw gebruikt hebt? De sfeer komt me namelijk bekend voor. Familiar zeg maar. Maar daardoor zeker niet minder lekker :okdan:
 
je beheerst het "vak" van synth music uitstekend en het is idd een mooi sonische ontdekkingstocht, maar liever had ik toch een wat eenduidiger sfeer gehad en dan bijvoorbeeld de Indiaase invloeden een prominentere rol laten spelen, want dát vind ik :P goed!
 
Heel gaaf al die goed in de mix liggende freaky geluidjes. Goede opbouw en voldoende afwisseling ook.
 
Ja, interessant. Het klinkt wel wat tragisch en ik hoop dat de volgende inzending die ik beluister iets vrolijker is.. :-)
 
Ja, en dan ineens hoor je dit.... Geweldig! Een bizar avontuur. Ik moet direct aan Hybrid denken. Hier hou ik van. Mooie sounds, mooi opgenomen, er gebeurt veel. Dikke stem!
 
Ik luister 'm op kantoor op een koptelefoon van 4 tientjes, maar dit verdient beter, dus dat wordt vanavond nog eens luisteren op de thuis-installatie.
Gave shit!

En R2D2? Nee, dit is meer BB-8 :)
 
Echt super dikke sounds zeg! Als muziekstuk misschien niet heel makkelijk om naar te luisteren, maar als je het gaat uitpluizen dan kom je steeds nieuwe dingen tegen. gaaf hoor.
 
Zo, nu nog wat waardering rondstrooien:

Algemeen: ik vind dit jaar veel te veel inzendingen erg goed en had wel 40 stemmen willen toekennen.
Meerdere keren onderling vergelijken hielp niet echt om dit aantal wat terug te brengen.
Maar er sprongen er wel steeds een paar tracks uit.
Dus besloot ik uiteindelijk om voor de contest, we zijn tenslotte op zoek naar de winnaar, alleen die 5 asociaal goede tracks een punt te geven (en nog wat zwaar ondergewaardeerde inzendingen).

De waardering voor de mooie muziek, soms opzwepend, soms om lekker weg te dromen, lekker voor in de auto, mooi voor een film, erg mooie synth geluidjes, etc. etc. doen we dan maar met mijn welgemeende waardering ;)

Jou 'score' in mijn lijst: 9 ++ +
Asociaal mooi. Vooral de synth geluidjes zijn helemaal naar mijn smaak. In mijn top 5 en dus mijn stem.
 
Gefeliciteerd, een knap en complexe track. Je moet hem echt meerdere malen aanhoren om de subtiliteiten te ontdekken!
 
Back
Top