NicoNoise - Ondertussen op de werkvloer

Tis anders, Tis muzikaal, Tis origineel, Tis beetje software nerd humor.... geweldig gemaakt!
 
Hiermee ben ik het eens. Maar zonder de uitleg van Nico vond ik het wel spannender :D

Ik zal minder uitleggen om het spannend te houden dan. Tenzij iemand gerichte vragen gaat stellen natuurlijk...

HH. OK dan. :halleluja

Dank!

leuk, en weer eens wat anders
ook goed opgenomen vocals

kan me wel voorstellen dat je iets op je werk zo een stuk leuker kan maken :)

Dank, heb er veel aandacht aan gegeven, mooi dat het opvalt!

LOL!!! Dit maakt al die scrumm agile bulltshit een stuk leuker!!!

Klopt helemaal!

Vroeger had je zo op tv van die meiden in een blinkende body met van die wollen sokken a la Fame, die een aerobics prog hadden en de bedoeling was dat de kijker mee deed.
Daar doet mij dit aan denken.:D

Maar wat een geweldig idee! Benieuwd of ik dát er door krijg, is heerlijk fout.

Vaag...

Zeker!

Tis anders, Tis muzikaal, Tis origineel, Tis beetje software nerd humor.... geweldig gemaakt!

Dank, fijn te horen:)
 
OK ja tis weer eens wat anders. Funk in onze eigen klei en spruitjestaal. Als muziekje staat het wel goed, maar het is meer een uitgerekte jingle dan een muziekstuk met een kop en een staart, zogezegd. Maar wel knap gemaakt alsnog
 
Als iemand die recent uit de IT gecrasht is met een burn-out weet ik niet of ik deze track moet haten, of ermee moet gieren van het lachen. Nee, vind hem zalig. En voor wie niet weet wat sprints zijn.. geen nood, want sprints/scrum/agile is de grootste onzin die men in zoveel firma's hanteert.
 
Originele manier om je werk zo aangenaam mogelijk te maken. Had ik dat trucje jaren geleden maar bedacht, dan zou ik tegenwoordig wellicht heel wat meer economische waarde hebben . Geinige productie met -zoals eerder opgemerkt- goede vocals!
 
Dat is juist het onderscheidende. En die heerlijke glasheldere radio-stem, waar komt die accentloze uitspraak vandaan? Of toch ook een accent?
Tsja, die is haar aangeboren denk ik. Ze kan trouwens veel accenten aardig nadoen. Hebben we op andere demotunes goed gebruik van gemaakt.

Wordt het Synthforum tegenwoordig extern gesponsord door de paarse broeken van Sprints? :D
Hoezo PAARSE broeken?

OK ja tis weer eens wat anders. Funk in onze eigen klei en spruitjestaal. Als muziekje staat het wel goed, maar het is meer een uitgerekte jingle dan een muziekstuk met een kop en een staart, zogezegd. Maar wel knap gemaakt alsnog
Dank! In anderhalve minuut vind ik het wel lastig veel meer te doen dan een uitgerekte jingle.

ik ben (onder meer ;)) van de tijd van VPRO's RonFlonFlon met Jacques Plafond en daar had dit muziekje uitstekend in gepast. de ironie druipt er van af. goed gedaan.
Het grappige is dat niet iedereen de ironie herkent :)

Haha, komt lollig over en kan er om lachen. Ik hoor zeker wel potentie in beide vocalen.

Als iemand die recent uit de IT gecrasht is met een burn-out weet ik niet of ik deze track moet haten, of ermee moet gieren van het lachen. Nee, vind hem zalig. En voor wie niet weet wat sprints zijn.. geen nood, want sprints/scrum/agile is de grootste onzin die men in zoveel firma's hanteert.

Haha heel tof! En wat leuk dat je je werk er ook een stuk leuker op maakt :-)

Originele manier om je werk zo aangenaam mogelijk te maken. Had ik dat trucje jaren geleden maar bedacht, dan zou ik tegenwoordig wellicht heel wat meer economische waarde hebben . Geinige productie met -zoals eerder opgemerkt- goede vocals!

Dank voor de fijne commentaren :):okdan:
 
Het leek op een foute reclametune.. Is 'sprints' iets dat bedacht is door een management dat minder intelligent is dan hun medewerkers? :-S
 
Het leek op een foute reclametune.. Is 'sprints' iets dat bedacht is door een management dat minder intelligent is dan hun medewerkers? :-S

Het is wat het lijkt. Sprints zijn bedacht om het ontwikkelen van producten effectiever te doen. Nu kun je die sprints op allerlei manieren invullen en dat wordt dan ook gedaan, met meer en minder succes. Voor je het weet heb je hier een geweldige discussie over die eenzelfde vibe heeft als analoog/digitaal. Laten we daar híer maar niet aan beginnen...:engel:
 
:dubbel: IT Humor. Sc(r)um: de grootste hype rond een oud concept RAD genaamd. Ik zal hem morgen tijdens onze Daily Scrum even als nabrander laten horen. Ps. hoeveel storypoints kennen jullie toe aan de sprintdemotune of wordt dit als spike of stretched beschouwd ;)?
 
Back
Top