Roonan - Seraphin -2018

zeker niet slecht en past ook prima in deze SF contest, maar toch af en toe ietwat een gevoel van "dertien in een dozijn" nummer. komt ook zeker door de combinatie drum/bas. maar binnen het genre wel goed geproduceerd en de juiste geluidsingrediƫnten.
 
Het zit gewoon goed in elkaar. Puntje van kritiek, had persoonlijk dat (super) saw? geluidje bij 2.29 anders aangepakt, ben er namelijk niet helemaal weg van. Verder erg goed gedaan en ga hier mee door aub.
 
Wel heel lekker hoor als die beat erin komt! Opbouw, breaks, alles mooi gedoseerd. Eens met alex921 wat betreft de keuze voor de faithless-achtige synth. Verder klinkt ie erg goed. Mooie mix ook!
 
Sterke track, vind vooral de 1e minuut mooi. Bass heavy merk ik niks van met mijn matige headset vh werk ;-)
 
Goed gelukt, mooie opbouw, fijne breaks, goede geluiden, blijft onderhoudend. En mooie mix, geen last van teveel bass. Niet mijn smaak maar wel een mooi verhaal, blijft boeien. Kortom, knap gedaan!
 
Zo, nu nog wat waardering rondstrooien:

Algemeen: ik vind dit jaar veel te veel inzendingen erg goed en had wel 40 stemmen willen toekennen.
Meerdere keren onderling vergelijken hielp niet echt om dit aantal wat terug te brengen.
Maar er sprongen er wel steeds een paar tracks uit.
Dus besloot ik uiteindelijk om voor de contest, we zijn tenslotte op zoek naar de winnaar, alleen die 5 asociaal goede tracks een punt te geven (en nog wat zwaar ondergewaardeerde inzendingen).

De waardering voor de mooie muziek, soms opzwepend, soms om lekker weg te dromen, lekker voor in de auto, mooi voor een film, erg mooie synth geluidjes, etc. etc. doen we dan maar met mijn welgemeende waardering ;)

Jou score in mijn lijst: 8,5 ++ +
Erg mooi. En dat ie wat zwaar klinkt, dan is ie ook meer meeslepend als je er voor in de stemming bent.
 
Back
Top