Roonan - Seraphin -2018

Roonan

Lang lid
Lid sinds
15 oktober 2002
Berichten
2.255
Locatie
BH
Dit is mijn track voor dit jaar. Ik had hem al een keer laten horen, dus voor een enkeling wellicht herkenbaar.
Mijn doel voor deze track was het verkrijgen van een juiste flow qua opbouw. In het verleden kon ik nog wel eens van de hak op de tak gaan.
In deze track is veel aandacht besteed aan opbouw en aankondigen van wisselingen.
Daarnaast ook mijn best gedaan voor een goede mix, al is hij bij nader inzien nog steeds aan de wat zware kant (veel low end).
Veel luister plezier en moge de beste winnen!

Mvg Ronald (Roonan)

 
Ik vind um vet klinken hoor en de loudness kan off ;) doet mij meteen denken aan Massive Attack... Top gedaan !
 
Goed gedaan Roonan, vette track. Idd een beetje bass heavy, maar dat kan nog opgelost worden...
Structuur is goed, opbouw ook, kan er eigenlijk weinig op aanmerken!
 
Fijne productie man ook de bass vind ik zelf prima zo. Sterker nog, misschien zou ik de bass zelfs nog zwaarder maken en de kick iets zachter zetten maar klinkt prima zo. Met plezier naar geluisterd. stem.
 
Beetje te duister voor mijn smaak maar de missie om een goeie productie neer te zetten is zeker geslaagd!! low-end geen problemen mee, beukt lekker.. :)
 
mooie opbouw en overgangen,
goede mix niet te veel laag hoor!

zit ook voldoende rust in de track wat bij deze stijl soms kan ontbreken:)
voor mijn gevoel zitten er veel breaks in waardoor de flow er soms uit gaat

en rond 3:30 vraagt het om een extra lead sound, bv lekker smeuig 303tje in het hoog of ander goa achtig leadje
 
Al zet ik dit thuis niet op voor de gezelligheid ik hoor wel een track waar aan gewerkt is met aandacht.
Goede compositie, afwisselend qua sounds en arrangement, lekkere mix ook.
En ik ben het met je eens wat betreft hier en daar wat veel low end.
 
DUmdummdedumm! Die beat is 6000 jaar oud, maar je komt er nog een keertje mee weg ;)

Qua productie is het super, maar muzikaal valt er eigenlijk niet zo veel te beleven. maar toch is het een plezante track,op de 1 of andere manier. lekker ingetogen, ondanks dat het aardig knalt.
 
Beetje Tribal dance/ Goa stijl maar dan trager klinkt het voor mij.
Bass in het begin bonkt er effe te fel op door, te luid.
Prima inzending!:okdan:
 
Back
Top