SB-SIX - Bizar

SB-SIX

Ouwe rot
Lid sinds
3 januari 2013
Berichten
4.148
Jaa dit jaar uiteraard weer van de partij. Met een trackje van 't laatste album. Weet niet goed in wat voor hokje ik het moet plaatsen maar het is bedoeld als sonisch avontuurtje.
Ik heb hem wel al eerder gepost op het forum dus als je hem al kent kan je lekker meezingen :) Vond deze toch het meest bijzonder van dit jaar dus vandaar dat ik hem in de contest een kansje wil geven. Succes allemaal!

 
OK, leuke geluiden die allemaal goed samen passen. mooi afgewerkt, Pro!
Maar waar zit die tekst ergens.... serieus, met tekst erop zou je zo naast FLA kunnen gaan staan.
 
goed thema voor een horror film of iets in dat straatje

iets van SF en horror samen
 
Leuke reacties allemaal thanks! Ja het is verre van doorsnee muziek dus dat is altijd een risico, daarom extra leuk als het gewaardeerd wordt. Ik ga vanavond de andere tracks ook luisteren!

En The Big Ear Ik zou heel graag iets met tekst willen doen, maar tekst schrijven vind ik verschrikkelijk moeilijk, en dan nog iemand vinden die het in wil zingen... Dat zijn hordes waar ik moelijk overheen kom.
 
Hele mooie intro/beginstuk die vaker terugkomt. Zou heel mooi kunnen passen in een film. Wat daarna komt vind ik minder.
 
Hey, ik heb je hele album al regelmatig geluisterd, en ik ken deze track dus ook goed in context tot de rest van het album. I like it a lot, maar dat wist je al ;). Deze gaat zeker een stem krijgen!
 
Qua geluiden en details in de mix zit het wel goed.. alleen muzikaal gezien sprak het me minder aan..
 
De sounds, details, sounddesign echt super gaaf, heel tof hoe je dit voor elkaar krijgt. De track raakt mij persoonlijk niet echt, ik denk dat als je de track minder 'complex' maakte, er iets beters had kunnen ontstaan. Het lijkt namelijk gaandeweg de track of er steeds nieuwe elementen worden toegevoegd, waarbij ik de draad van je track verloor. Dat voortborduren op 1 of 2 hooks en die uitbouwen is iets wat ik liever had gezien.
 
Zit veel werk in deze track.
Een hoop sounds maar wel een beetje abstrakte track.
Mij persoonlijk spreekt het me als compositie toch wat minder aan dan je contest track van vorig jaar.
Daar zat voor mij wat meer verhaal in.
 
vanuit een hotel kamer van holidays in hasselt.
willen ik & gloomy even zeggen tegen u.
dat wij het een prachtig nummer vinden voor de contest.
zeer goed gedaan six.
 
Back
Top