Elm0 - DMT

Bedankt man. Ik ga ff doorvragen hoor :D Bedoel je dat de reverse drums lastig voor je oor waren of meer de ranzigheid/hardheid van de sounds/de track in het algemeen? Met reverse drums bedoel je neem ik aan enkel het stukje rond 1:56 of meer? Vind je de reverse drums verkeerd getimed (dat zijn ze namelijk ook, het was een afraffeltje, maar ik vond het acceptabel) en zou je het wel trekken als ze beter getimed zijn, of ben je sowieso geen fan van reversed drums? Misschien beter een drumfill dan?
 
ja op 1.56, ik struikelde in mijn hoofd, terwijl ik knetter lekker in de flow zat. de timing deed het hem inderdaad. niks mis met reversed drums verder, behalve dat ik het meestal zo snel als een truukje vind klinken. verder krijg ik veel zin om vanavond ontzettend uit te gaan als ik naar je inzending luister haha.
 
ik schop deze ook graag (wel beetje jammer dat je dat bij je eigen track doet) maar dit is echt wat mij betreft de track van deze contest. al vond ik Plasma Spirals technisch beter. Maar ik hou van mafkezen die net als mij teveel distortion gebruiken en hopelijk the Prodigy leren dat een track niet altijd 'boos' hoeft te klinken om krachtig te zijn. Als je hem ooit af maakt. laat het me weten!
 
ik schop deze ook graag (wel beetje jammer dat je dat bij je eigen track doet) maar dit is echt wat mij betreft de track van deze contest. al vond ik Plasma Spirals technisch beter. Maar ik hou van mafkezen die net als mij teveel distortion gebruiken en hopelijk the Prodigy leren dat een track niet altijd 'boos' hoeft te klinken om krachtig te zijn. Als je hem ooit af maakt. laat het me weten!
Bedankt man voor het enorme compliment. Ik laat het je zeker weten als ie af is. Ja je moet een beetje aandacht vragen hè, het aantal luisteraars valt me een beetje tegen, zie sowieso niet zoveel reacties in het contest subforum.
 
Goeie track! Heerlijke drive zeg, en lekker smerige geluiden. Dat stuk na 3.25 is geweldig. Waar komt dat geluid uit?

De break ervoor komt wel wat abrupt en haalt de energie uit de track. Ook mis ik misschien wat strak laag. Maar al met al lekker hoor.
 
Back
Top