Bazhar - Phantasmes

cream

Ouwe rot
Lid sinds
6 januari 2004
Berichten
1.751
Locatie
‎ ‎ ‎
Nog vlak voor het nieuwe jaar mijn inzending!
Alleen gebruik gemaakt van een sampler. Is dat ook geen synth.. ? ;)
Genre, geen idee maar dat was eigenlijk ook de bedoeling.
Succes iedereen.

:biertje:
 

Attachments

  • Phantasmes.mp3
    8,8 MB · Bekeken: 177
Ik heb ook naar Een genre gezocht... Lukte niet echt nee :)

En online!
 
Ik vindt hem ook erg leuk.. beetje off the wall. Erg creatief ook. Had nog wel wat meer kunne doorontwikkelen als nummer, maar i like what i hear!
 
Krijg er een beetje een intro-James-Bond gevoel bij. Verder zet je een prima sfeertje neer met die harpklanken :okdan:
 
Dank! Vind het altijd leuk om te samplen van oude platen en er iets heel anders van te maken. Nadeel is dat het veel tijd kost maar er komen bijna altijd interessante dingen uit. Dit jaar sowieso erg weinig tijd gehad. Heb mezelf een aantal scripttalen geleerd en er is een kleine erbij gekomen. De contest is eigenlijk voor mij een duwtje om eens een nummer af te maken
 
Ik vind dat je een mooie sfeer neerzet, leuke kleuren in de mix .. Je neemt me mee terug in de tijd .. Ga nog ff verder luisteren maar deze heeft stempotentie voor me.
 
Best heel geinig. in hoever is deze track opgebouwd uit samples? Als ik de track zo hoor gaan mn handen jeuken om er een lekkere breakbeat overheen te gooien. :walker:
 
Dank iedereen! Alles is gesampled van platen, van tita tovenaar tot malando's tango. Ghehe. Amon tobin is mijn favoriete artiest dus dat is voor mij een groot compliment. Dank
 
Back
Top