Intro

Koeienkracht

Nieuwkomer
Lid sinds
6 april 2024
Berichten
1
Locatie
Gelderland
Hallo allemaal, nieuw op het forum, dus bij deze een kleine introductie. Ik zit in mijn laatste examenjaar, dus heel veel ruimte voor hobby's is er niet. Wel heb ik interesse in synthesizers, vooral oude modellen, het liefst analoog, of hybride (sampler) spreken me aan. Ik heb er alleen nog geen, wel een yamaha orgel in de hoop die weer goed te krijgen en hopelijk wat leuke mods toe te passen. Dat ligt uiteraard stil en ik ontbreek ook aan wat van de nodige expertise. Qua muziek hou ik vooral van muziek gemaakt rond de jaren 80, vooral pop (maar dan niet tè pop), rock, funk-achtige dingen vind ik ook leuk, dat soort dingen. Dat zal hem ook voor een aanzienlijk deel in de synths zitten.
Mijn vaardigheid in het spelen valt overigens tegen, maar het plan is daar in te verbeteren.
In ieder geval leek het me een goed idee hier een account te maken, dus zo nu en dan zie je me misschien verschijnen.
 
Welkom, voor hardware vragen en reparaties zit je op dit forum ook prima, er zijn genoeg leden met kennis van zaken in meer of mindere mate. Dat gebrek aan tijd herken ik wel, eind vorig jaar heb ik m'n deeltijd hbo studie afgerond (met vrouw en kind :) ). Maar nu ik klaar ben mis ik nog steeds soms tijd :?
 
Back
Top