Ernesto - 100128

Ernesto

Stamgast
Lid sinds
17 februari 2004
Berichten
266
Locatie
Rotterdam
Dit is een al iets ouder nummer (van 28 januari 2010). Het moet nog worden ingezongen.
Greetz... Ernesto.
 

Attachments

  • 100128.mp3
    6,9 MB · Bekeken: 183
  • Studiootje thuis.jpg
    Studiootje thuis.jpg
    252 KB · Bekeken: 177
Bedankt voor jullie reacties mannen.
Ik heb wel een zangeres waar ik af en toe mee samenwerk hoor Hilltree, maar wegens drukte van mijn kant is het er nog niet van gekomen om dit numnmer in te laten zingen.
Dr van Lansberg: die avatar is een echte foto van mij van 5 jaar geleden, toen ik nog jong was, iets van 48 of zo.....haha..
Azzjemenou: Ik hoor eigenlijk altijd dat hetgeen ik maak op "eighties muziek" lijkt. Niet dat ik het er speciaal om doe of zo, maar ik ben kennelijk het meest beïnvloed door de muziek uit die tijd. Mede omdat ik vanaf 1978 als basgitarist in vele coverbandjes muziek van die tijd heb gespeeld.
 
Een zangeres á la Kim Wilde zou niet verkeerd zijn...

Geinig track en pure geluiden, knap gedaan.
 
goed idee

goed idee

Inderdaad Pablo, goed idee. :eureka: Kim Wilde zelf zou ook niet gek zijn trouwens. Weet jij haar telefoonnummer of e-mail adres misschien? :)
 
Inderdaad Pablo, goed idee. :eureka: Kim Wilde zelf zou ook niet gek zijn trouwens. Weet jij haar telefoonnummer of e-mail adres misschien? :)

Nee, maar misschien kan ik voor jou doen...

Edit: in 2007 was ik tijdens haar greatest hits concert erg dichtbij, kon haar hand "kussen" maar later vergeten om haar NAW te vragen hahaha...
 
Nou, dit gehoord hebbende kijk ik toch nog even verder, haha......:r

Dat filmpje leek een parodie van French and Saunders... het eind is subliem "next stop, Potters Bar"; alsof dit allemaal gepland was...

Back on topic, je track heeft potentie... back to 80's
 
tnx

tnx

Ja Pablo, F+S dat waren ook the Eighties inderdaad......
Bedankt voor het compliment. *D
Ik heb nog enkele van dit soort nummers. Ik heb uiteindelijk maar voor deze gekozen om mee te dingen in de synthforum competitie. Als je ze wil beluisteren kan ik je die andere mp3's wel toesturen hoor.
 
Ja Pablo, F+S dat waren ook the Eighties inderdaad......
Bedankt voor het compliment. *D
Ik heb nog enkele van dit soort nummers. Ik heb uiteindelijk maar voor deze gekozen om mee te dingen in de synthforum competitie. Als je ze wil beluisteren kan ik je die andere mp3's wel toesturen hoor.

Ah, wat leuk man, check dus pm...
 
Ze schijnt de laatste tijd nogal eens in de Londense metro te vinden te zijn.
die stoppel baard moet echt z'n best doen om zich in te houden dat 'ie een dronken blonde vrouw best leuk vindt maar het gaat toch nog 1x fout :D
leuk, de track ook wel trouwens hoewel 'ie een tikkie GM/GS klinkt maar da's dan ook wel weer 80's...
 
Grappig nummer inderdaad. Zit best goed in elkaar. Het klinkt allemaal wel heel erg alsof het uit een rompler komt... en dat komt het waarschijnlijk ook. De drums zijn echt te cheesy.. lol. Misschien kan je het eens met een echte band spelen, en kijken hoe het dan klinkt. Qua compositie is het behoorlijk in orde wat mij betreft.
 
Back
Top