Mijn studio annex crib annex recording studio XIX

Wel ja, dit was m'n studio 15 jaar geleden, dus er is nog ruimte voor verbetering :dubbel: (maar zo wil ik het ook niet meer)
 

Attachments

  • IM000445.JPG
    IM000445.JPG
    88,1 KB · Bekeken: 94
  • studio1.jpg
    studio1.jpg
    100,4 KB · Bekeken: 99
  • studio3.jpg
    studio3.jpg
    100,9 KB · Bekeken: 92
  • studio2.jpg
    studio2.jpg
    120,5 KB · Bekeken: 95
resize-1572556642110020536720191026173252.jpg

ah grappig de verhoudingen helemaal k#t
begint eindelijk een beetje te werken. Midi en audio aangesloten en een patchbay.
 
Mooi hoor. Was dat voor cassette deck dan?

Een "sansui sc 5330", alleen is helaas de capstan motor stuk, deze valt na een paar minuten draaien stil. Ik dacht eerst dat het aan de belts lag, maar deze heb ik allemaal vervangen en het probleem blijft.
Lange termijn projectje dus ;)
 
Een "sansui sc 5330", alleen is helaas de capstan motor stuk, deze valt na een paar minuten draaien stil. Ik dacht eerst dat het aan de belts lag, maar deze heb ik allemaal vervangen en het probleem blijft.
Lange termijn projectje dus ;)

Ah jammer, heb ook een aantal 3 kops dekken, 1 doet het de andere moet ik fixen.... echte tijd zuigers :)
 
Er zijn nog een 9 tal synths niet aangesloten wegens herplaatsing en een extra jaspers zoals de eerdere bezoeker opmerkt.
Ben er nog niet uit of alle mono's en poly's bij elkaar moeten of net niet...

Nog een boel werk dus, midi patchbay is er ook extra voor die extra 'hoek' (juno 60 enz) - monitor paaltjes nog inkorten en optimaliseren. Erg te spreken over de adam t7v trouwens voor hun prijs.

Heb de vrouw beetje belooft dat 't nu ophoudt met uitbreiden. Vermoedelijk staat er ook weldra wat klein grut te koop (niet op de foto's)

Ik wil nog (niet op foto) 2 extra speakers in de lucht (passief met amp die hier ligt) en dan heb ik speakers rondom rond. Boel bedrading dan trekken nog in 't stukje waar ik sta bij die foo in de lengte (dus achter me) - dat wordt trouwens een dj hoek maar met een imac en audio interface (of zo "samen" te kunnen werken met elk een computer.)
Hopelijk volgende week behoorlijk werk klaar want ik verwacht een SF vriend (en vermoedelijk ook nog n collega) om wat te knallen.
Er komt ook nog een verdiepje extra op de k&m stand (nabij die kabelspagetti paal op de voorgrond links)

IMG_3346.JPG - Click image for larger version  Name:	IMG_3346.JPG Views:	0 Size:	111,2 KB ID:	3714477



IMG_3347.JPG - Click image for larger version  Name:	IMG_3347.JPG Views:	0 Size:	126,1 KB ID:	3714478




Ik heb nog een extra meubeltje om links in de hoek (zekering kastje) een exra verdiepje te hebben, dat wordt vermoedelijk een plek voor de revox a77 die een vari speed mod krijgt momenteel. Ja ik plan wat tape echo muziek... Ben er tegenwoordig wild van.
Sorry voor de 'lelijk' foto's maar wou ff snel wat posten.
 
Laatst gewijzigd:
Click image for larger version  Name:	E1DE9186-811B-44F4-965F-2B316DBD4FB1.jpeg Views:	0 Size:	48,4 KB ID:	3719725
Foto
 
Laatst gewijzigd:
Zo, heel erg vette plek lcasei en vette collectie instrumenten.

Al vraag ik me wel af hoe je met die rack-gear speelt die zo laag bij de grond staat.
 
Zo, heel erg vette plek lcasei en vette collectie instrumenten.

Al vraag ik me wel af hoe je met die rack-gear speelt die zo laag bij de grond staat.

Editors, CC of gewoon op de grond zitten ;-)
de S6000 kan ik het scherm afnemen en dmv seriele verlengkabel ergens anders gebruiken.
De Mks10 is weinig aan te tweaken.
 
Back
Top