Genoqs Nemo

genoqsnemost6.jpg


Begint toch behoorlijk op een Notron te lijken, nu.

http://www.genoqs.com/index.php?option=com_content&task=view&id=41&Itemid=116
16 track sequencer
EUR 1399
 
Qua demo's zal ik voortzo een filmpje ervoor in elkaar draaien...op dit moment ben ik nog teveel aan het ontdekken op deze fantastische sequencer. 8)

Het leuke ervan is (voortdat ik de manual er bij had gehaald) dat ik meteen aan de slag kon gaan en wat melodie lijnen aan het creeeren was.
Ik stuur er een Voyager en TI Snow mee aan....maar dit zal voortzo nog uitgebreid gaan worden met de rest van mijn spul zoals mijn EMU sampler en mijn SE ATC-1.

De sequencer heeft "great looks"...ik houd zelf van apparaten met een metalen behuizing...en vooral het gebruik van "tactile ball bearings" geeft het iets aparts maar zeer werkbaar...dus idd...vette shizzle... ;)

In het begin was ik huiverig voor het feit dat de Nemo geen display heeft....maar zoals ik al zei was ik binnen no time al gewend door de menu's heen te struinen....en de LED's geven goed aan waar men zich bevind.

Leuke hiervan is ook dat men meer op je gehoor gaat werken dan dat men constant naar een display aan het turen is.

Was een aardige investering....maar het is nu telkens een feest om op mijn Nemo te werken...vooral als je een fetish met knopjes en lampjes hebt... :D
 
Mijn Octopus is binnen!! Wat een mooi apparaat!
Ik heb de octopus net een plaatsje kunnen geven in de creabearuimte... :P Straks in m'n nest het boekwerk lezen en morgen aan de slag. Heb er een week vrij voor genomen :D

hier een foto:
 

Attachments

  • DSCN0911.jpg
    DSCN0911.jpg
    132,3 KB · Bekeken: 50
sja..USB lampje is wel nodig..Eigenlijk een beetje sneu dat die niet erbij zit voor 2.5K
 
Back
Top