SCOPE NSA offer

SCOPE NSA offer

nsa-offer-m1-1.jpg


http://sonic-core.net/joomla.sonicc...ontent&view=article&id=315&Itemid=336&lang=de

Bundle consisting of:
- SCOPE v5.1
- Modular IV
- Prodyssey
- ProTone

Voor een tijdelijke prijs van 99euro.
 
Last edited by a moderator:
Niet voor de Mac:


System requirements PC
  • PC with a free PCIe-Slot (using a SCOPE XITE-1)
  • or a PC with a free PCI-Slot (using a Sonic Core respectively Creamware DSP-Card)
  • Intel- or AMD-Processor, 1 to 4 Cores, clock frequency at least 1,2 GHz
    [*]minimum 2 - 4 GB RAM
    [*]Windows XP 32bit / 64 bit
    [*]Windows 7 32bit / 64 bit
System requirements Notebook


SCOPE XITE-1 and XITE-1D can be connected to a notebook using our ExpressCard-Interface.
  • ExpressCard-Slot
  • Intel- or AMD-Processor, 1 to 4 Cores, clock frequency at least 1,2 GHz
  • minimum 2 to 4 GB RAM
  • Windows XP 32bit / 64 bit
  • Windows 7 32bit / 64 bit
 
Mooie aanbieding. heet iemand ervaringen met deze plugins ? Ik had er nog nooit van gehoord.
 
Ja, excl. de hardware. In de draad hebben we het over de software voor de Xite en/of Pulsar kaarten.

OK. Daar was ik ook wel van uit gegaan gezien de prijs van de hardware. Maar het leek me wel goed dat even duidelijk te hebben hier, voordat mensen het in hun enthousiasme gaan bestellen en er achter komen dat ze er niks aan hebben als het arriveert :)
 
Alleen al voor Modular 4 is dit een een must have. Daarnaast zijn protone en prodyssey ook 2 dik klinkende allround synths. Gebruik ze beide zo'n beetje in al mn producties. Ook een goedkope manier om je oude systeem weer eens te updaten naar scope 5.1.
 
1800 MFLOPS x 10 = nog steeds weinig flops.

Voor de snelste sharc dsp
ADSP-2146xSIMD

das 27000 mflops voor 10x ADSP-2146xSIMD tegen

109000 mflops voor een i7 met 6 cores (Intel Core i7 980 XE uit 2010) ....



Nou ja leuk voor erbij.

Let wel ik weet niet welke sharc dsp ze gebruiken daarom heb ik de snelste genomen.
 
Heeft zo'n DSP box nog toegevoegde waarde in dit i7 tijdperk? Niet om een punt te maken, maar een serieuze vraag. Ik krijg vaak te horen dat de DSP inmiddels obsolete geworden is door de vooruitgang in 'gewone' processors, is dit waar?
 
Eigenlijk hoort deze vraag in de Xite-1 draad. Dit was een software aanbieding. Ik vond de Modular I, II, III en IV en de SDK6 software het interessantst. Gaande weg blijkt dat de Xite-1 het hart van m'n studio aan worden is. Analoge en digitale uitgangen, alles kan prima gerouted worden. Dit gaat ook op voor alle audio software waarmee ik werk. Echt een perfect geluid. Zeer uitgebreide routings mogelijkheden. Een prima apparaat wat voor mij z'n dienst al heeft bewezen en steeds spannender wordt. Met de SDK6 mijn eigen software ontwerpen(ook C++) en niet alleen voor dit platform, maar voor welk vst platform dan ook. 1 groot nadeel, wanneer je wilt werken moet de Xite-1 aan je computer gelinked zijn, anders start de software niet op. Maar goed, zowel de hard als de software is geen eindstation. Er wordt zelfs al gekeken voor een missing link naar de Kyma, ook een DSP platform. Het eind is nog niet in zicht. Anders een snelle pc/Mac met MAX.
Maar dat is mijn 2-bits opinion.
 
ja idd. een snelle pc met max heb ik gekozen. maar toch is 25 a 30 % extra dsp power erbij is niet slecht. als ik de berekening flops per euro zou doen is het clusteren van pc's wel economischer en sneller. je eigen software ontwikkelen kan natuurlijk ook op andere manieren. het ziet er wel goed uit maar voor een arme sloeber als ik... veel te duur.
 
Back
Top