Je laatste 3 aankopen??

Net een stel four pay verkocht, doet mijn insziens niet onder voor een intellijel quad vca (bedoel is geen compleet gedegenereerde clone)
waarom Four Play verkocht, als het toch kwalitatief is? want dacht er net eentje te bestellen. dacht anders nog een Erica Quad Vca te kopen (heb er eentje), maar is compleet andere prijsklasse
 
Toch nog maand eerder dan verwacht is de C15 met een aantal pedalen hier afgeleverd in een grote doos waarin weer de flight case zat, toch wel wat anders dan wat ik gemiddeld tegen kom qua verpakking.
 

Attachments

  • 20221118_181357.jpg
    20221118_181357.jpg
    222,6 KB · Bekeken: 88
Toch nog maand eerder dan verwacht is de C15 met een aantal pedalen hier afgeleverd in een grote doos waarin weer de flight case zat, toch wel wat anders dan wat ik gemiddeld tegen kom qua verpakking.
Zo, da's een deftige aanschaf. Ik zag onlangs een video van Dr. Mix met de C15, maar dat klonk toch wel echt heel erg goed. Ben benieuwd naar je bevindingen en evt demo's.
 
waarom Four Play verkocht, als het toch kwalitatief is? want dacht er net eentje te bestellen. dacht anders nog een Erica Quad Vca te kopen (heb er eentje), maar is compleet andere prijsklasse
Excuseer, gekocht! En dan wel twee exemplaren.

In total heb ik er nu 3, waarbij ik de lompere behringer knopen will vervangen door mutable elements style. Door hun grootte kunnen mijn worstvingers ze niet deffig vastnemen en draaien.
 
Toch nog maand eerder dan verwacht is de C15 met een aantal pedalen hier afgeleverd in een grote doos waarin weer de flight case zat, toch wel wat anders dan wat ik gemiddeld tegen kom qua verpakking.
Hoe lang heb je moeten wachten?Ik zit namelijk ook met die gedachten.
 
2 neutrik patchbays (wegens te gierig voor de samson dit keer)
1 rol splice tape voor de reel to reels

Die neutriks had ik eerder en zijn shitty vind ik maar krijgen een plekje waar ik nooit repatch, en dan win ik de 2 samsons voor elders die er nu staan šŸ˜
 
Had in mei besteld maar was iets misgegaan bleek bij navraag eind sept,ik ben toen dus pas op de lijst gekomen verwachte levertijd was toen ongeveer 10-12wk maar daar zijn ze dus ruim binnen gebleven.
Valt nog mee als je weet dat ik+-3 jaar aan het wachten ben op de Osmose:-).
Maar de C15 heeft toch een unieke eigen klank.Je kunt je echt met deze synth onderscheiden van de rest.
Met deze synth kun je echt tegen de stroom inzwemmen.
Met de Groove3rd wave heb ik ook zoiets,er zijn al wat meer demo's en tutorials op YT te zien die me wel intrigeren, van zuiver digitaal naar aardig analoog, de easy hoe je samples in waves kunt omzetten(Wavemaker) en direct klanken kan maken is echt indrukwekkend, in no time.Dus die keus is ook nog beschikbaar voor mij.
 
Valt nog mee als je weet dat ik+-3 jaar aan het wachten ben op de Osmose:-).
Maar de C15 heeft toch een unieke eigen klank.Je kunt je echt met deze synth onderscheiden van de rest.
Met deze synth kun je echt tegen de stroom inzwemmen.
Met de Groove3rd wave heb ik ook zoiets,er zijn al wat meer demo's en tutorials op YT te zien die me wel intrigeren, van zuiver digitaal naar aardig analoog, de easy hoe je samples in waves kunt omzetten(Wavemaker) en direct klanken kan maken is echt indrukwekkend, in no time.Dus die keus is ook nog beschikbaar voor mij.
Schrale troost maar ik wacht ook al 3 jaar.
wat de C15 betreft heb je helemaal gelijk.
Groove3rd is inderdaad mooi maar heb al een Waldorf M staan en wil daar eerst meer tijd in steken en dan kijken we wel weer verder.
 
Met 't oog om op termijn m'n setup in de toekomst meer draagbaar te kunnen maken:
- Behringer U-Phoria UMC202HD audio interface (voor nog geen 60 piek bij Bax, geen geld als je die specs ziet
- Akai MPK mini mk3
- en dan nog een decksaver en magma case voor die laatste...
 
Eurorack koffer
Yamaha RAM4 card voor de DX11
Roland AE-7000 voor 8 digitale kanalen van mijn XV5080 maar Lynx Aurora.

Bijna een Yamaha TX816 met 8 tf-1 modules uit de US gekocht. Wha 2200 euro.....Ook bijna een Waldorf Quantum.... Dus het gaat wel goed met het GAS bedwingen :)

Moet nog wel 1 of 2 van die behringer four plays kopen.
Ipv de TX816 maar de Plogue OPS7...
 
Ja is wel zo... Maar het is een US ding dus moet ik aan de voeding gaan sleutelen en er een nieuwe inzetten.
Blijf het de vetste FM bak ooit vinden.
Nou ja met mijn tx7'tje kan ik prima uit de voeten met mijn FM verslaving :-)
 
Back
Top