Je laatste 3 aankopen??

Ik heb zo n doe het zelf flightcase gekocht waar zo n lades in zaten. Gear zat vast met klitteband. En de lade was gewoon n houten plank gemonteerd zoals n schuif. Ik denk zo n 5 tal boven elkaar. Als ik n foto vind deel ik m.
Bedankt Klinkske voor info en foto,een horizontale glijder heb jij dus als ik het goed zie. wat ik zoek is 1 die naar voor komt en verticaal kan gezet worden vb:video/pc scherm
 
Mij ook n raadsel wat er zo cool is aan die waldorf… ik heb er nog niks fraais uit horen komen op yt
Als je graag in de cosmos vertoeft met moeilijke klanken, is dit een ideale bak. Maar wat mij vooral stoorde is de bedenkelijke klankkwaliteit en dat hoor je meteen als je pakweg een gewone polysynth of string kiest. Gewoon geen dynamiek, diepte, kleur. Keidood. Ik dacht dat het aan Youtube compressie lag, maar het is écht zo. Blijkt in de community dat dit idd vaak de oorzaak is waarom mensen de Iri terug verkopen. Een plethora aan mogelijkheden, dat wel... maar voor een synth van 2.5K is dit voor mij persoonlijk onaanvaardbaar.
vraagje in verband met je Irridium rackinbouw, zit jouw synth op een rack die naar binnen glijdt (glider), of is dit een systeem waar hij verticaal kan gezet worden en dan frontplaat rackcase voor? zo ja verticaal kan je mij merk type van dat syteem doorgeven. (ben al tijdje op zoek naar zo een systeem) Alvast bedankt!
Niks van dit alles. Staat gewoon om mijn bureau. ;-)
 
Laatste "3" aankopen is een beetje mislukt, het zijn er 7 geworden:

-Eerst kocht in een Galanti / GEM / LEM Insta-Strings stringensemble (1975). Het klopt dat je daar nog nooit van gehoord hebt, ze zijn nauwelijks gemaakt. De mijne is de enige die ik ooit onder de Galanti naam gezien heb zonder dat er nog GEM of LEM bij stond. Ik heb nog 2 andere exemplaren gevonden op het internet. Er zijn er vast meer dan 3 van gemaakt, maar ik weet niet of ik ooit nog een ander exemplaar ga tegenkomen. In ieder geval een lekker klinkend Italiaans ensemble en goed alternatief voor de bekende prijzige modelletjes. Volledig polyfone attack & decay en aparte uitgang voor linker en rechter helft van keyboard met balance slider voor beiden.

Toen had ik wat FX nodig om de Insta-Strings lekker in te kleden. En daar ben ik een beetje uit de bocht gegaan:
-Roland SDE 1000 delay
-Lexicon Alex multi FX
-Alesis Midiverb III multi FX
-TC Electronics M300 multi FX
-ART DR-X multi FX
-Behringer Virtualizer Pro DSP 1000P multi FX

Als ik de boel dan ook nog eens aangesloten krijg, ben ik klaar voor leuke experimenten zoals een Enya reverb+delay in een tweede reverb. Maar dan moet de studio eigenlijk eerst heringericht worden.
 
SSL HF Compressor
4 pakjes tiewraps
SSL 4000B (lekker gratissss omdat ik al een UC1 had)
 
een heleboel kabels... samen in n jasje. dit keer meerdere bundels jack naar rca
books bjooks patchen met korg (duh er staan niet één patch in met een SQ10)
n muis voor n antieke bak

en er is nog n verlanglijstje... jammer genoeg...
 
- UAFX Golden Reverberator pedaal
- Moog Moogerfooger plugins
- Cableguys Shaperbox 3 plugin
 
een heleboel kabels... samen in n jasje. dit keer meerdere bundels jack naar rca
books bjooks patchen met korg (duh er staan niet één patch in met een SQ10)
n muis voor n antieke bak

en er is nog n verlanglijstje... jammer genoeg...
Eindelijk de befaamde muis! Dan moet je (verplichting) bij gelegenheid het forum wel even omverblazen met je killersetup die 30 jaar geleden fancy was. :D ;)
 
Eindelijk de befaamde muis! Dan moet je (verplichting) bij gelegenheid het forum wel even omverblazen met je killersetup die 30 jaar geleden fancy was. :D ;)
Ik zal t op de lijst zetten bij de 700 andere ideetjes ☺️
postnl belooft elke dag levering maar ze is er nog steeds niet.
 
Die Planet Earth met zijn onboard FX en dan de 303 erop los laten kan volgens mij een heel aardig sfeertje neerzetten als je wat ambient/new age aspecten aan je muziek wil toevoegen. Leuke aankopen!
 
Allen met fixe korting kunnen scoren

- dSONIQ Realphones €54
- XLN Audio XO €72
- Sonnox Claro EQ €32

Ik ben eigenlijk al klaar met mn Black Friday whislist. Alleen Klevgrand REAMP nog. Ik wil zien of die nog afgeprijsd gaat worden. Heb helaas de laatste €29 deal gemist.
 
Ik heb mijn oog op Sonorworks laten vallen voor black friday maar is dSONIQ Realphones beter?
Ik zou zeggen; het is simpelweg anders. Realphones is meer gericht op het emuleren van andere luisteromgevingen via je headphone en Sonarworks is correctie van je headphone en speaker frequentie response om deze zo linear mogelijk te maken.
 
Novation Supernova 2 rack
Novation Supernova rack
Novation Nova 2 keys
Modal Cobalt 8
 
Erica Synths:
K-phaser
X Fader
Sample drum...


ALA: Turing machine:
Alan, Morcoon, Enigma..

maar geen zin om mauals te lezen , dus experimenteren maar :)
 
Back
Top