Je laatste 3 aankopen??

Net een order van Thomann binnen met o.a.:
- Behringer RD-9 B-stock
- Doepfer Eurorack modules: 2xTheremin, A130-8 octal linear VCA
- 12 Jaspers rack klemmen, om zelf houders te maken voor diverse gear en te bevestigen op een standaard gebaseerd op drum rack buizen
Ondanks de 45 euro verzendkosten denk ik dat ik alles bij elkaar toch 15-20% goedkoper uit ben t.o.v. bestellen bij een Canadese zaak. Dit nog los van het feit dat Jaspers hier niet verkocht wordt en ik al twee jaar nog nooit een RD-9 op voorraad heb zien staan hier..
1669373072616.png

Verder was ik nog op zoek naar meerdere A185-1 bus access modules, deze zijn discontinued. Ik vond gisteren een Griekse webshop die er nog 4 op voorraad had, dus die komen nu deze kant op. Dat biedt gelegenheid om straks als eerste Eurorack DIY project flying bus kabels te maken per Pitch/Gate 'zone'. Dat scheelt kabel spagetti :)
 
boel snake kabels alweer...
zaten de patchbays vol, koopt die idioot extra patchbays, blijven we bezig :D
die 8 keer TRS van 10 meter promo bij bax is voorbij anders kocht ik er nog n paar. Prijs is 250% gestegen. woops
 
Yamaha RAM4 card voor 2x32 paches voor mijn DX11
Roland AE-7000 Rbus to AES/EBU conversie. ( nu nog de kabels solderen.... 8 digitale kanalen uit de XV5080 naar de Lynx Aurora )
Snaren
 
Ik checkte hem vandaag net en vond hem te digitaal voor mijn smaak. Vet kil zeg maar. Zo te horen wel een toppertje als je die klankkleur zoekt, en zal ook goed in een mix vallen.
 
Hoho, je 'mag' er maar 3 noemen in dit draadje ;););)
Just kidding, waarvoor?
Ik gok (hoop voor de buren) voor optreden?
Haha.. Buren.. u hoort nog van mij.. :D
Ik had eerst vier woofers van RCF besteld maar die zijn ineens nooit meer leverbaar.. Deze Yamaha's had ik eerder in mijn vizier en er bleken er nog twee op voorraad.. dan heb ik in de meeste situaties wel genoeg laag.. maar voor buiten is twee extra wel lekker. :)

Ik ga ze onder 4 x RCF 932a draaien. Mijn huidige subs houden die niet bij.. gaan echt mokerhard!!
 
Laatst gewijzigd:
Haha.. Buren.. u hoort nog van mij.. :D
Ik had eerst vier woofers van RCF besteld maar die zijn ineens nooit meer leverbaar.. Deze Yamaha's had ik eerder in mijn vizier en er bleken er nog twee op voorraad.. dan heb ik in de meeste situaties wel genoeg laag.. maar voor buiten is twee extra wel lekker. :)
Dat zeker!
Ik ga ze onder 4 x RCF 932a draaien. Mijn huidige subs houden die niet bij.. gaan echt mokerhard!!
Welke amp(s) heb je?
 
Dat zeker!

Welke amp(s) heb je?
Heb nu 4x RCF 705as 800watt RMS actieve sub. Super veel punch!! Draaiden perfect onder de 4 x RCF310ai. Actieve speaker ook.
Die nieuwe 12" RCF toppen die ik in augustus kocht gaan duidelijk véél harder. Klinken ook super goed!! Jammer dat de subs van RCF die ik bestelde niet of voorlopig niet leverbaar zijn. Hoop dat deze Yammie's net zo bedrijfszeker zijn..
Ik heb er ook twee extra genomen om ze niet de hele avond in het rood te hoeven draaien (als het kan en mag).
Voor de RCF set had ik een EV RX set. Op het laag stond een QSC PL4.0. aan 1600 watt RMS aan 4 ohm.. woofers waren ook 1600 watt RMS.. toch heeft me dat diverse diafragma's gekost. Limiter en alles ertussen.. RCF is iig veel bedrijfszekerder gebleken.. meer laag, mooiere klank en veel goedkoper. :)
 
heeft ie de laatste update gehad? anders zeker doen!
Yep. V2. Ik vind de Cobalt ontzettend goed klinken. Jammer dat hij maar 8-stemmig is en ook de fx is minder hoewel die er een soort van gritty karakter toevoegd aan de sound. Top toestel!
 
Heb nu 4x RCF 705as 800watt RMS actieve sub. Super veel punch!! Draaiden perfect onder de 4 x RCF310ai. Actieve speaker ook.
Die nieuwe 12" RCF toppen die ik in augustus kocht gaan duidelijk véél harder. Klinken ook super goed!! Jammer dat de subs van RCF die ik bestelde niet of voorlopig niet leverbaar zijn. Hoop dat deze Yammie's net zo bedrijfszeker zijn..
Ik heb er ook twee extra genomen om ze niet de hele avond in het rood te hoeven draaien (als het kan en mag).
Voor de RCF set had ik een EV RX set. Op het laag stond een QSC PL4.0. aan 1600 watt RMS aan 4 ohm.. woofers waren ook 1600 watt RMS.. toch heeft me dat diverse diafragma's gekost. Limiter en alles ertussen.. RCF is iig veel bedrijfszekerder gebleken.. meer laag, mooiere klank en veel goedkoper. :)
Dit weekend een bedrijfsfeestje gehad met zo'n sukkeldisco met wel 2x100watt, alles op 10 en 100% THD. Godver, de stikstof kwam uit m'n oren!
 
Upgrade Arturia Vcollection naar 9
Arturia FX 3
Arturia Pigments 3
ReFX Vanguard 2
Sonible EQ3
Empirical Labs Big FrEQ
 
Back
Top