Je laatste 3 aankopen??

Dit weekend een bedrijfsfeestje gehad met zo'n sukkeldisco met wel 2x100watt, alles op 10 en 100% THD. Godver, de stikstof kwam uit m'n oren!
Haha.. ja, en zo draai je juist je speakers kapot.. Maar nog een geluk dat ie geen CO² kanon bij zich had.. vinden ze ook leuk om je mee gek te maken soms.. :D


 
Crumar Mojopedals
Crumar Bassman (onderweg)
TC ND1 delay

En er is nog plaats op de vloer :o:8D
 
Ik gooi het over een heel andere boeg qua opname en mixing, zoals ik eerder al aangaf. Mijn geschiedenis:

-Mijn eerste setup was een Fostex D2424 aan een Soundcraft Spirit Studio 24. Leuk, die mixer gebruik je dus voor de opnamemix en het afmixen. Maar neemt wel veel plaats in beslag.
-Dan ging ik voor een Roland VS-2480 mengpaneel/multitracker. Die kan alles en meer wat de vorige setup kon, maar ik bleef vechten met het ding omdat ik hem te complex vond.

Dus nu op zoek naar iets wat werkt zoals mijn eerste setup maar veel compacter is. En wat met MIDI ook overweg kan. Daarom deze 3 aankopen:
-Atari ST als MIDI sequencer en klokmaster. Deze had ik al gekocht.
-Roland M-16E. Compact 16 kanaals rackmixertje, maar met alle functies van een volwaardig mengpaneel (EQ en lineaire faders).
-Alesis HD24 multitracker.

Mijn idee is om de instrumenten rechtstreeks aan de inputs van de Alesis te hangen, ze hebben immers allemaal een volumeregeling op hun output. En de mixer dan te gebruiken voor het afmixen en toevoegen van FX. En als ik niet opneem stuurt de Alesis zijn inputs door naar zijn outputs en gebruik je de mixer dus voor het afluisteren.

Dit lijkt me toch net iets flexibeler te gaan werken dan mijn eerste idee om rechtstreeks in stereomix op te nemen. Dan kan je achteraf wel heel weinig corrigeren...
 
ADC voor mijn Mirage.... die sampled niet
AIWA TP VS-710 portable cassette recorder met pitch.
BNC to cinch
 
- Palmer multivoeding voor FX pedals
- Breedlove AC250 CR semi-akoestische gitaar
- Roland T-8
 
De x8…

IMG_34571.jpg
 
Erica synths output v2
erica synths vco 2 (2x)
en dan waar ik al lang naar op aan wachten was: de Happy Nerding FX Pro, die eindelijk in zwart verkrijgbaar was.
 
Mijn laatste aankoop van mijn laatste 3 aankopen is op zich 3 aankopen geworden:

-Alesis HD24
-remote voor Alesis HD24
-Firewire interface voor Alesis HD24

Nu nog een firewire kaart voor in der alte PC. :) En misschien nog enkele reserve harde schijven.
 
Befaco intrument interface (kit)
Microcosm
patch kabels, psu gitaar fx
Doepefer poly voltage controlled ADSR
 
Back
Top