Logic Klinkt Beter Dan Cubase!

En het lijkt me hier dan ook niet de gelegenheid om weer eens een analoog/digitaal discussie uit te gaan lokken want die zijn er zoveel geweest.

.

je hebt gelijk , excuseert u me voor men lompheid:D
 
Ik vind het allemaal best volgens mij hangt de geluidskwalliteit van je productie toch echt af van hoe jij met het programma omgaat

ik gebruik flstudio en het klinkt prima:mega:
 
Dat is natuurlijk voor een groot deel waar en ook afhankelijk van welke stijl muziek dat je maakt. Klassieke muziek heeft bv een soundengine nodig die veel dynamiek heeft. Het ligt ehm in de detail. :)
 
Dat is natuurlijk voor een groot deel waar en ook afhankelijk van welke stijl muziek dat je maakt. Klassieke muziek heeft bv een soundengine nodig die veel dynamiek heeft. Het ligt ehm in de detail. :)


ik kan niet echt mee gaan in je antwoord, ik neem aan als je een muziekaal product maakt in welke genre ook dat je het beste er uit wil halen, waarom in klasieke muziek wel een soundengine die veel dynamiek nodig heeft en een andere genre niet???
 
Misschien was ik niet duidelijk voor alle stijlen. Bij sommige is het idee belangrijker dan geluidskwaliteit bv Lofi etc. Of minder dynamics in harde dance platen.
 
Back
Top