Ochtendje Monitors luisteren bij Feedback

hehe toch nog maarns checken als ik in de buurt ben. Toch maar lekker makkelijk voor de samson resolve 65a's gegaan vandaag. Erg goedkoop en goed geluid. Heb ze vandaag geluisterd naast de resolve 80a (te dof) krk 6 (te weinig mid) krk 8 (te dik aan de onderkant) fostex pm 0.5 (leuk voor in je huiskamer maar zeker niet linear. behoorlijke beukers voor hun formaat) yamaha HS-80M (zonde van het mid.. zang valt weg. zonde) E-MU PM-5 (viel me mee, maar te weining 'power' en laag is slecht) en alesis M1-Active 520 (de allerslechtste. wat een naar rotgeluid zeg. klinkt naar nix. Niet gebalanceerd en schel).

Ik heb de 65a's besteld bij musicstore koeln voor het luttele bedrag van 249 euri terwijl ze elders gemiddeld voor rond de 365 gaan (de set). samson sub 88 woofertje dr bij met afstandsbediening en ik kan nu eindelijk mn shit gaan masteren. Werd tijd ook. Laat ze nu maar komen met die spullen hehehe Ohja ik vergeet zelfs nog dat ik mn nieuwe audio interface ook nog moet binnenkrijgen. De native instruments audio kontrol 1. Leuk dingetje met veel functies voor de prijs. Ziet er nog mooi uit ook.

Ik kan niet wachten :D :kroon:
 
Back
Top