Vraagje Virus ti

Yornav

Psychedelic Obsession
Lid sinds
11 november 2007
Berichten
94
ben van plan hardware aan te schaffen. Ben op zoek naar tweedehands Virus TI. Vermits ik nog aan het leren ben begrijp ik niet alles... Mijn vraag is eigenlijk WELKE sequencer (hardware) is goed om virus te sequencen??? tnx
 
Hardware? Dat maakt helemaal geen enkele moer uit en je moet het gewoon op je persoonlijke smaak baseren. Als jij een RS7000 lekker vindt werken pak je die, wil je liever MPC-achtig aan de slag, kijk dan naar een MV8000 of zo.

Is wel een beetje zonde overigens, als je de softwareroute inslaat kun je nou juist heel mooi van al die extra's (editor, integratie) gebruik maken.

Lees overigens ook maar eens https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=52533 door -wel een hoop pagina's, maar er staat misschien nog wat nuttigs in :).
 
Idd, de integratie.

Ik heb de TI nu al een hele poos, en ik moet eerlijk bekennen dat ik de integratie niet of nouwelijks gebruik. Gewoon lekker over MIDI en rammen maar...

Ik wil mijzelf niet in het reeds uitgekotste onderwerp van "wat is beter, hardware of software" mengen, maar ik vind dat het aansturen van de TI toch makkelijker is van uit een sftware sequencer omgeving.

Just my 2 cents
 
Ik heb een Virus TI desktop staan die ik bijna niet gebruik. Nieuwstaat, nog geen krasje op. Interesse ?
 
Back
Top