probleem met amt

EDP

elke dag pannekoeken
Lid sinds
1 februari 2002
Berichten
4.481
Locatie
Roffa
althans mijn amt8 werkt prima. alleen heb ik nu zo'n vervelend icontje met"safely remove hardware" recht onderin.

ik heb het hele register doorzocht maar ik krijg het op geen manier weg.

iemand idee

ik heb dus een amt8 serieel
winxp

o wil dus niet mijn icontjes "hidden"
 
dat hoeft opok niet weg.
Das een standaard icoontje bij WinCP en Win2000.

Als je een USB app. hebt en je wilt het afkopelen van je systeem, is het raadzaam om op dat ikoontje te kliken.

Is meer gemaakt voor wisselbare USB HD's

We hebben het toch over dit he:
 

Attachments

  • takenbalk.jpg
    takenbalk.jpg
    6,4 KB · Bekeken: 92
:)

Bamse heeft gelijk... niks aan het handje.. maar zie je dat nu pas?

:fuckoff:
 
Bamse, dit is toch niet je muziekpc neem ik aan?

En ook voor alle anderen, hoe meer er actief is op je taakbalk
hoe meer resources er in gebruik zijn. En is vaak gewoon niet nodig.

20hz heeft deze bijlage en bijbehorend dna gecloned
attachment.php
 
ik weet dat het niet kwaad kan maar hij moet weg van mij. ik heb helemaal niks meer in die balk staan behalve dat icontje dus en die wil ik weg hebben
 
Origineel geplaatst door 20hz
Bamse, dit is toch niet je muziekpc neem ik aan?

En ook voor alle anderen, hoe meer er actief is op je taakbalk
hoe meer resources er in gebruik zijn. En is vaak gewoon niet nodig.

20hz heeft deze bijlage en bijbehorend dna gecloned
attachment.php

neen, das mijn pc thuis.
Mijn studio is een paar km van mijn huis...heb daar niet eens internet.

Wees maar gerust...op mijn muziek pc staan alleen maar 5 programma's, meer niet...lekker schoon houden.
Ik weet echt wel hoe het moet :):)
 
zo ziet ie er dus bij mij uit en ik wil dat laatste icontje dus ook weg hebben.
 

Attachments

  • balk.jpg
    balk.jpg
    1,4 KB · Bekeken: 100
Origineel geplaatst door bambamstudio
gaat je maar op een manier lukken:

je AMT uit je systeem trekken of hem niet aansluiten via USB.

ja maar hij is serieel aangesloten. mijn usb is uitgeschakeld via bios
 
ik durf te wedden dat als je deze vraag op het forum van tweakers.net plaatst datje binnen een dag het goede antwoord hebt. Die jongens daar weten dat vast wel.
 
Origineel geplaatst door BDeep
ik durf te wedden dat als je deze vraag op het forum van tweakers.net plaatst datje binnen een dag het goede antwoord hebt. Die jongens daar weten dat vast wel.

zal ik dat dan maar eens doen
 
Ik denk dat ik de oplossing voor je hebt, het is eigenlijk vrij simpel op te lossen.
Ga naar de bruna of andere goede kantoorhandel (wel BTW bonnetje vragen) en vraag naar van die kleine ronde stickertjes, je hebt ze in alle kleuren.

Nu komt het, neem 1 stickertje (niet te zuinig, er zitten er meestal een kleine 100 op een vel) en plakt deze heel nauwkeurig op je taakbalk over het icoontje heen zodat je hem net niet meer ziet zitten.
Wat het mooiste is is uiteraard een stickertje die precies dezelfde kleur heeft als je taakbalk maar ik denk dat dat wat moeilijk te krijgen is dus ik zou zelf kiezen voor een opvallende kleur, roze of paars ofzo.
Ik werk hier nu al een aantal maanden mee en heb tot op heden nog geen problemen gehad.
Ik gebruik zelfs meerdere stickertjes omdat ik meerdere icoontjes niet zichtbaar wilde hebben, geeft geen conflicten met IRQ's of DMA's maar let wel op dat je niet teveel gebruikt anders heb je kans dat windows toch wel wat instabiel gaat worden.
In servicepack 4 voor windows2000 en SP2 voor XP schijnt dit al standaard te zitten trouwens.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, bij mij werkt het in ieder geval.
 
Eitje...

Eitje...

Dubbelklikken op het icoon en dan in het venster bij 'Show unplug/eject icon...bladiebla' het vinkje weghalen.
 
Laatst gewijzigd:
Re: Eitje...

Re: Eitje...

Origineel geplaatst door OnAcid
Dubbelklikken op het icoon en dan in het venster bij 'Show unplug/eject icon...bladiebla' het vinkje weghalen.

tja het zou zo moeten ja, maar zo makelijk gaat het dus dit keer niet.

en bambam ik zou idd kunnen gaan hidden maar daar gaat het me niet om. ik vindt het niet vervelend om te zien of zo. maar ik wil xp zo leeg mogenlijk opstarten.

er zijn een paar dingetje die ik ff goed wil hebben voordat ik een image van c: maak. als het echt niet kan dan is het gewoon jammer
 
Back
Top