• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Diverse synths/effecten Behringer/Klark Teknik/TC Eelectronic

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

staaf

Synthesist
Lid sinds
17 december 2005
Berichten
7
Locatie
Eindhoven
Behringer System 100m Neutron Complete set

Dit is een uniek compleet eurorack modulair systeem. Toen ik het bouwde, was het idee om een compleet Roland System-100m-achtig systeem te hebben door Behringer-modules te gebruiken. Alle beschikbare modules van 100 m zitten hierin, en door gebruik te maken van de Behringer rackmount koffer was er ruimte over. Ik installeerde de Behringer Neutron en gaf hem een System-100 gekleurde vinylstickercoating die bij de kleuren paste. Het idee hierachter is dat het systeem twee extra oscillatoren krijgt van een andere smaak (CEM3340), met het geweldige filter van de Neutron. Omdat de Nuetron ook een overdrive-circuit en analoge delay biedt, kan deze ook in het hele systeem worden gebruikt. Al deze kunnen worden gepatcht naar de andere modules met behulp van de in/out patchbays van de Neutron. Om het rek te vullen en het systeem compleet te maken, heb ik een Ornament & Crime cv-processormodule en twee Happy Nerding-modules toegevoegd: de FX-Aid_Black met 32 digitale DSP-gebaseerde hoogwaardige effecten, en de dual_xfade_black voor extra mixen en spanningsgestuurde stereo -positionering.

Het systeem vormt in totaal een complete modulaire synthesizer met 5 oscillatoren, 3 filters, 3 vca's, 4 enveloppen, meerdere modulatiemogelijkheden, mixers en effecten. Het klinkt fantastisch en heeft onbeperkte mogelijkheden om elk gewenst geluid te creëren! Trouwens, de VCO-module is het nieuwere model, onder garantie vervangen door Bheringer omdat het origineel problemen had met de toonhoogtestabiliteit. Ik heb ook alle VCO's in het systeem gekalibreerd om nauwkeurige pitch en tracking te hebben.

Het wordt aangeboden als een compleet systeem, perfect voor iedereen die in één keer een geweldig klinkende modulaire synthesizer wil hebben met een klassiek geluid. Reden van verkoop: ik ben overgestapt naar een meer traditionele studio-opstelling voor andere muzikale richtingen (keyboard-synths), dus ik doe afstand van al mijn euro-rack-gebaseerde opstellingen.

Behringer System 100 modules:
  • 182
  • 110
  • 112
  • 121
  • 130
  • 173
  • 172
  • 305
  • 150
  • 297
  • 140
En verder:
  • Behringer Neutron
  • Ornament & Crime module with latest hemisphere firmware
  • Happy Nerding FX-Aid and Dual-Xfade black editions
  • Behringer 2x140hp Eurorack Go Powered Case
€ 1400,-

2 Klark Teknik EQP-KT Classic Tube Equalizers (paired)​


Een paar Klark Teknik EQP-KT buisequalizers, ontworpen naar voorbeeld van de klassieke Pultec EQ. Ze werken geweldig op allerlei bronmateriaal: bassen, drumbus, synths, zelfs zang. De standaardkleur is goed, maar ik heb de buizen vervangen door hoogwaardige Gold Lion 12AX7- en 12AU7-buizen die op elkaar zijn afgestemd, zoals op de foto's te zien is. Ze geven de EQP-KT extra karakter, strakkere lage tonen en meer open en weelderige hoge tonen. Momenteel zijn deze geïnstalleerd en de dozen hebben de originele buizen, dus je hebt een reserve bij de hand.

Deze worden als paar verkocht, met stroomkabel, handleiding, originele dozen en de bijpassende Gold Lion-buizen. Stuur me een bericht als je er 1 wilt kopen in plaats van 2, maar bedenk dat ze op deze manier heel goed werken als een stereopaar van hoogwaardige buizenequalizers!

€ 450,-

TC Electronic DVR250-DT Digital Vintage Reverb Desktop Software Controller​


Mooie en handige reverb controller/software werkt prima met alle daw's, de controller wordt automatisch herkend door de DVR250 reverb software en functioneert als dongle voor de licentie. De software klinkt erg goed en heeft alle bedieningselementen die je nodig hebt. Vanwege te veel hardware-effecten hier in de studio, gebruik ik het niet zoveel als ik dacht. Het is in nieuwstaat, geen krassen, nauwelijks gebruikt. In originele doos met usb kabel,

Reverb-plug-in met USB-hardwarecontroller

Simulatie van een legendarische digitale reverb-effecteenheid, die in veel producties is gebruikt
Aanvullende effecten zijn: Delay, Phasing, Chorus, Echo, Space
Duidelijke en intuïtieve bediening is gemodelleerd naar het origineel
Besturingshardware maakt snelle, nauwkeurige en intuïtieve toegang tot alle belangrijke parameters mogelijk
Gevoed via USB 2.0 met micro-B-poort

€ 70,-

Alleen verkoop, geen ruilvoorstellen aub. Mail me gerust met vragen, meer foto's beschikbaar! Werkend te zien en op te halen in Eindhoven of versturen in overleg.
 

Attachments

  • u7lntpyibmwimzcpt2ns.jpg
    u7lntpyibmwimzcpt2ns.jpg
    264,1 KB · Bekeken: 280
  • ixjyziryd24hzgnycyat.jpg
    ixjyziryd24hzgnycyat.jpg
    341 KB · Bekeken: 244
  • gcnxphwvrd0bxw4scuov.jpg
    gcnxphwvrd0bxw4scuov.jpg
    148,5 KB · Bekeken: 238
De Klark's zijn verkocht, nog beschikbaar:

TC Electronic DVR250-DT €70,-
Behringer System 100 * Neutron €1400,-
 
Back
Top